Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitteko kysyä miehiltänne, että taputteleeko / kosketteleeko ne töissä naisia?

Vierailija
18.08.2011 |

Ja jos taputtelevat / koskettelevat, niin miten nää taputeltavat valikoituu?

Eli taputtelevatko ihan kaikkia vai niitä, jotka on niiden mielestä kivoja vai ihastustensa kohteita (no tätä ei kyl varmaan vaimolleen ehkä myönnä)?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sanoi ettei taputtele ketään töissä, mutta meni selvästi vähän paniikkiin..joten en tiedä vastauksen paikkaansa pitävyyttä..

Vierailija
2/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa nainen työpaikalla on sen pomo.

Meillä taas on töissä kaksi miestä, kumpikaan ei mun nähdäkseni kosketa ketään naiskollegaa edes vahingossa. Tai sit mut on jätetty ulos jostain käpälöintiringistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olivat nähneet pihalla ja mies oli huuutanut jo kaukaa, että halataanko ja olivat halanneet. Ei kuullema oo sen jälkeen kerennyt taputtelemaan, kun on tehny töitä. :D

Vierailija
4/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska naikin yhtä sieltä töissä.

Vierailija
5/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taputtele. Hänen mielestään ei kuulu suomalaiseen tapakulttuuriin.

Vierailija
6/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli vastaus. konttorissa kuulemma ainut nainen ja siihen ei takuulla koskisi...

Vierailija
7/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en usko että taputtelee. Ei ole kovin tuttavallinen ihminen siinä mielessä. On kyllä joskus valittanut, että työpaikan vanhimmat tädit tulee melkein puristamaan poskesta (naaman) kun tuo kolmikymppinen on heidän mielestään niin pieni lapsi vielä. :D

Minuakaan ei töissä taputella eikä puristella, miesten eikä naisten toimesta.

Vierailija
8/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

50-vuotiaat päivänsankarit halataan. Muuten en ole nähnyt koskettelua.

Vierailija
9/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein jaksa uskoa, että koskettelisi ketään töissä. Jossain firman bileissä ehkä voisi olla jotain halailua.

Eikä muakaan miehet koskettele töissä paria poikkeusta lukuunottamatta :) Yleensä miehet välttelee koskettamista. Mun kaikki työkaverit, esimiehet ja alaiset on miehiä.

Vierailija
10/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa työpaikassa ainakin kolme miestä taputtelee, tulee ihan iholle istumaan ja koittelee milloin mistäkin.

Ei kai ne nyt jotain ihan vastenmielistä haahkaa taputtelis edes ohimennen? Vai miten tää pitäis tulkita?

Vierailija
11/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin johtunee siitäkin, ettei miehen työpaikalla ole kuin kourallinen naisia ja hekin eri töissä kuin hän. Eli eivät edes välttämättä törmää päivän aikana.

Vierailija
12/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on opettaja ja työpaikka naisvaltainen. Naiset varmaan nostaisi syytteen ja virka menis. Ei kuulemma tule mieleen. Halannut on kuulemma vararehtoria, kun tämä jäi eläkkeelle:-)

Vierailija
13/23 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ap:ta siis taputtelee miesopet nimenomaan

Vierailija
14/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme miestä tulee ihan iholle istumaan

hankalaltakin kuulostaa. etteivät yritä vaan alistaa?

Vierailija
15/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
16/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudessa työpaikassa ainakin kolme miestä taputtelee, tulee ihan iholle istumaan ja koittelee milloin mistäkin.

Ei kai ne nyt jotain ihan vastenmielistä haahkaa taputtelis edes ohimennen? Vai miten tää pitäis tulkita?

Sillä ei ole mitään väliä, taputteleeko ne muita tai millä perusteella "taputeltavat valikoituvat". Kyse on siitä, onko toi sulle ok vai ei. Jos on, taputtele takaisin. Tiedä mitä kivaa siitä vielä kehittyy. Jos taas ei ole, sano että saisko vähän tilaa, kiitos.

Vierailija
17/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ihmetyttää, koska en muista muilla työpaikoillani tämmöistä olleen.

Vierailija
18/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei mielellään halaile muita kuin perheenjäseniä eikä taatusti taputtele eikä koskettele työpaikan naisia. Meidän välillämme on kyllä paljon koskettelua, mutta koskettaminen todella merkitsee hänelle niin paljon, että vapaaehtoisesti koskettelisi vain jos olisi (teoreettinen mahdollisuus) todella ihastunut johonkuhun. :)

Vierailija
19/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin tuo asiakkaitaankaan taputtelee, vaikka joku on joskus ollukin vähän tyrkyllä... mua on taputellu ainakin yks työkaveri, mä tosin potkaisin sitä sitten nilkkaan.. sit ku se valitti siitä, totesin, että sitä saa mitä tilaa, eikä se sen enempi sitten paisunu.. ainiin, onhan joku mun kasvavaa mahaa taputellu, mutta mua se ei häiritse, tulkitsen sen hellyyden osoitukseksi lapselle, ei niinkään mun mahan hipelöimiseksi.

Vierailija
20/23 |
19.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kysyä, ei harrasta seksuaalista häirintää, kaikki työpaikan naispuoliset ovat lisäksi tavallaan alaisia, joten ei kannattaisi muutenkaan mennä käpälöimään hänen asemassaan.