Järkyttävä pallonaama morsian.
Vierailija - 18.8.2011 13:29 (32/53)
Tässä tää lupaamani kuva, että ap pääsee kauhistelemaan! ;)
Terveisiä tutuille!
http://www.aijaa.com/v.php?i=003378513160.jpg
Todella ruma, laseilla ja ilman. niin 80 lukua puku sekä lasit.Ja muka kaunis... :D
Kommentit (12)
AP voisi laittaa tänne oman naamakuvansa, niin voitaisiin arvostella.
Ai niin, sehän onkin kivempi nimettömänä huudella ja luulla olevansa jotenkin parempi.
Ehkä sinäkin joskus kasvat aikuiseksi?
Moni tyttö olisi tuollaisista tähtisilmistä onnellinen.
Ihailen myös tummia kulmiasi ja niiden kaunista kaarta. Ei ole meikäläisellä, ei.
Lisäksi sulla on sopusuhtaiset piirteet.
ettei pysty , saatana mistä näitä idiootteja satelee.
Mua ei paljon kiinnosta ap:n mielipide, olen sinut itseni kanssa ja mieheni rakastaa minua. :)
Kulmakarvoistani olen usein kuullut kiitosta. Kysytään miten osaan nyppiä ne niin luonnollisiksi. No, kun en nypi. En ole ikinä nyppäissyt itseltäni ainuttakaan kulmakarvaa. Eli olen kai sitten onnekas. Mutta erityisen onnekkaaksi koen itseni siksi, etten ole ikinä pahemmin omasta ulkonäöstäni paineita ottanut.
Mua ei paljon kiinnosta ap:n mielipide, olen sinut itseni kanssa ja mieheni rakastaa minua. :)
Kulmakarvoistani olen usein kuullut kiitosta. Kysytään miten osaan nyppiä ne niin luonnollisiksi. No, kun en nypi. En ole ikinä nyppäissyt itseltäni ainuttakaan kulmakarvaa. Eli olen kai sitten onnekas. Mutta erityisen onnekkaaksi koen itseni siksi, etten ole ikinä pahemmin omasta ulkonäöstäni paineita ottanut.
Miks näyttää jotenkin tutulta?
t. kuvan tyttö
meikki olisi voinut olla parempi, mutta mitä pienistä...
kaunis nuori nainenhan tuossa kuvassa on!
ymmärrä pointtia? Ihan normi nätti nainen kuvassa.
kuvan on laittanut, ellei ap itse? Mistä tässä on kysymys?
Mä tunnen kuvan morsiamen jostain, en vaan saa päähän mistä.
mutta ihan sievähän tuo on.