Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako vauvan juuri saaneelle perheelle viedä Lidlin tiikerikakun?

Vierailija
18.08.2011 |

Olemme menossa katsomaan vastasyntynyttä, kun ovat kotiutuneet, ja toki meillä on vauvalle tuomisia, mutta kehtaanko viedä myös tuon Lidlin kakun? Vai pitääkö olla kunnon pullat tms?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika helppo tuo on tehdä itsekkin.

Vierailija
2/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan valmiskakkuja harrastele, mutta jos olet menossa tapaamaan juuri synnyttänyttä, niin ihan sama mitä viet. Vauva on tärkein. Eli vie vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voihan vanhemmille viedä jotain muutakin kuin syömistä

Vierailija
4/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, miksei kehtaisi? Ihme kun nykyään pitää kaikki olla mukamas niin prameeta eikä se ihan kelpo tavallinen kelpaa kuin roskisdyykkareille. Viet sen nyt vaan! Itse olisin hyvilläni että vieraat tuo jotain. Enkä kyselis että, ai.. onks tää siis lidlistä? Liian pramea pulla ei ole edes kotoisaa. Kotikutoisempaa ja herttaisempaa on tavistiikerikakku! Näin on!

Vierailija
5/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilolla vastaan ja kahvit keittäisin. Mutta jos kerkiit, niin leivo itse samanlainen tai vaan pelkkä kaakaolla maustettu kakku.

Vierailija
6/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos viet jonkun syötävän mukananne. Kai olette ilmoittaneet, ettei emäntä leivo mitään?

(Mulla itselläni oli pakaste täynnä leivonnaisia vauvaa tervehtimään tulevia varten.)

Vierailija
7/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paista sitä uunissa sen verran, että ruskistuu pohjasta, sirottele päälle tomusokeria ja vähän vaniljasokeria ja kääri sellofaaniin. Vie se ja sano että leivoit itse. Eikä ne huomaa mitään :D

Vierailija
8/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita lisäainemössöjä osaa jokainen ostaa kaupasta itsekin. Jos leipominen ei kiinnosta, niin vie ihmeessä vaikka kukkia.

Vierailija
9/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paista sitä uunissa sen verran, että ruskistuu pohjasta, sirottele päälle tomusokeria ja vähän vaniljasokeria ja kääri sellofaaniin. Vie se ja sano että leivoit itse. Eikä ne huomaa mitään :D

En halua olla ilonpilaaja, mutta mielestäni ruoalla huijaaminen on aina vähän riskialtista. Entä, jos joku paikalla olijoista on allerginen jollekin lisäaineelle, mutta ajattelee, että itse leivotussahan ei ole lisäaineita, joten ei hoksaa kysyä.

Juu, aika pieni todennäköisyyshän se on, mutta en ottaisi riskiä.

Vierailija
10/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ymmärrä koko kysymystä. Miksei vois viedä kakkua joka on ostettu kaupasta? Vai siis onko kyse siitä että se on juuri Lidlistä? Se on kuulkas kauppa muiden joukossa, käykää vaikka vähän keskemmällä Eurooppaa..

Itse tehdyt leivonnaiset on tietenkin ihania, mutta aika harva sitä ehtii kaikessa arjen pyörteissä tekemään, kauppa auttaa tässä!

Pääasia että menette ja että viette jotain muassanne.

Vierailija
11/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua olla ilonpilaaja, mutta mielestäni ruoalla huijaaminen on aina vähän riskialtista. Entä, jos joku paikalla olijoista on allerginen jollekin lisäaineelle, mutta ajattelee, että itse leivotussahan ei ole lisäaineita, joten ei hoksaa kysyä.

Juu, aika pieni todennäköisyyshän se on, mutta en ottaisi riskiä.

Jos noin olisi, niin ei kai toi ap olisi alunperinkään edes harkinnut Lidlin kakun viemistä sinne? Vai?

Vierailija
12/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle sanon, että viekää vaan mukananne se Lidlin tiikerikakku. Tulee se varmasti syötyä (eikä kukaan varmaankaan kupsahda heti sen jälkeen). ;)

Ja juu, Lidl on tosiaan kauppa siinä missä muutkin, uskottiinpa sitä av:lla tai ei. :D

En siis ymmärrä koko kysymystä. Miksei vois viedä kakkua joka on ostettu kaupasta? Vai siis onko kyse siitä että se on juuri Lidlistä? Se on kuulkas kauppa muiden joukossa, käykää vaikka vähän keskemmällä Eurooppaa..

Itse tehdyt leivonnaiset on tietenkin ihania, mutta aika harva sitä ehtii kaikessa arjen pyörteissä tekemään, kauppa auttaa tässä!

Pääasia että menette ja että viette jotain muassanne.

Vierailija
13/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis käyk joku viel nykypäivänä kattooki jonkun skidii? käske lähettää foto kännykällä tai joku koliikkifilmi. vai mites ois sinappinäyte? ps. tikkerikakku käy hyvin, muistuttaako se kuiteski hieman vauvansinappia? pps. small talkii, mut älä kysy kuiteskaa: miten noit tehdään,voittek näyttää????

Vierailija
14/14 |
18.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paista tyyliin pellillinen lihapullia ja vie ne. Itse vein ison satsin ruokaa kerran, ja voi miten siitä tykättiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän