Paras kondomi?
Tarvis nyt ostaa kumeja kun ei ole muuta ehkäisyä.
Mikä on paras ja tuntuu parhaimmalta?
Kommentit (13)
Itse käytän Näkkiä. Vallan mainioita myös dildohommissa, ei tarvitse pesuakaan koneet
En muista merkkiä, mutta toimii. Eikä niitä edes huomaa!
Mä en nyt muista mikä se oli, mitä mies osti kerran, oisko ollut Näkki?? mut siinä oli jotain kamalia nystyjä jotka ainakin mulla raapi kauheasti. Lopussa tuntui aina kuin ois kuivana pistelty, vaikka ei todellakaan kuivana oltu... Käyttämättä jäi.
Durexin joku ihan perus on hyvä ja ultra thinit kans.
löytyy ainakin kondomikeiju.com sivustolta Aloe veraa sisältävä kumi. Tuntuu hyvältä hieman arassa alapäässä :D
löytyy ainakin kondomikeiju.com sivustolta Aloe veraa sisältävä kumi. Tuntuu hyvältä hieman arassa alapäässä :D
Ostin tuossa Lidlin sensitive kondomeja ja tuntuvat toimivan hyvin. Pysyy hyvin päällä ja luistaa hyvin. Tuntuu myös kestävän vähän rajumpaakin rynkytystä.
Viimeksi käytimme Lidl sensitive kumia ja hyvin pelasi oli tosi liukkaan tuntuinen ja vaimokin piti tuntumasta.
Sultan Ultra thin. Meikäläisellä saa aikaan jotenkin lämmittävän tunteen penikseen???
En voi ymmärtää miten kehutte lidlin sensitive-kortsuja:D Nehän on aivan hirveen paksuja :O Jos se sensitive on noin paksu, niin kuinkahan paksuja ne normaalit sitten on. Mies valitti, että lidlin kumin paksuus vie tuntoa aika reippaastikin..
..mutta ainut mihin nyt jotenkin voi tyytyä on
sultan sensitive.
Mutta varoitus - älä koskaan - ikinä - missään olosuhteissa - käytä sitä yhdessä durexin lämmittävän liukkarin kanssa - siinä on paikat TULESSA sen jälkeen..
nimim seksivammoja.. :)