Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tää oli sitten tässä, vai?? Parisuhdeasiaa...

Vierailija
16.08.2011 |

Hei!

Tarvitsen kipeästi teidän neuvojanne arvon palstalaiset :)

Olemme olleet vuoden yhdessä mieheni kanssa. Nyt viime aikoina on ollut puhetta yhteen muuttamisesta. Paria asuntoa olemme käyneet katsomassakin, mutta vielä ei ole sopivaa löytynyt.

Viikonloppuna olimme viihteellä ja mies sanoi humalassa, että: "jatketaan vanhaan malliin". Eli siis siten, että kummallakin on omat asunnot.

Lisäksi seksielämämme on hiipunut lähes kokoon. Aluksi seksiä oli monta kertaa päivässä. Sitten se meni siihen, että sitä oli vain minun aloitteestani ja nyt sitten vain, kun mies on humalassa, silloin haluaa.

Tänään aamulla sitten sain sanottua tämän kaiken ääneen ja mies vetosi siihen, kun on työkiireitä ja lapsetkin tässä.

Olettko samaa mieltä kanssani, että mies ei vaan haluakkaan sitoutua minuun ja lapsiini? Kysyin häneltä, mitä haluaa minusta ja kertoi, että hänen tunteensa minua kohtaan eivät ole muuttuneet. Sen tiedän myös, ettei miehellä voi olla toista, kun olemme koko ajan yhdessä. Tai sitähän ei tiedä, mitä tapahtuu fb:ssä tms. Läheisyyttä meillä sentään vielä on, mutta eipä muuta...

Mielipiteitä, kiitos :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vähän samankaltainen tilanne joskus 8 vuotta sitten.

Asuttiin erillään, aluksi oli seksiä tosi paljon mutta sitten vaan mun aloitteesta ja usein sekin torjuttiin. Mies ei halunnut edetä suhteessa pidemmälle, muttei halunnut erotakaan. Erottiin, palattiin yhteen hetkeks ja taas erottiin. Jälkeenpäin mies on kommentoinut että katuu eroamme ja tietää olleensa syyllinen eroon, koska oli saamaton. Eli ei jaksanut tehdä suhteen eteen mitään.

En osaa sanoa nyt olisiko sun miehellä vähän sama juttu?

Tai ehkä miehesi vaan ei yhtäkkiä kuitenkaan ole varma tunteistaan? Koska se on ihan varmaa että jos toista rakastaa syvästi ja hulluna, haluaa jakaa arjen jne toisen kanssa, ainakin mulla se menee niin.

Vierailija
2/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kyllä vähän saamaton kaikessa mitä tekee. Lasteni kanssa viihtyy erinomaisesti, jaksaa keskustella heidän kanssa ties kuinka pitkään.

Hitto, että tämä elämä on vaikeaa. Yksin oli kamalaa, mutta eipä tarvinnut miettiä toisen tunteita ja tunteettomuutta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä jotain vihaan niin epätietoisuutta parisuhteessa. On totaalisen väärin pitää toista ihmistä epätietoisuudessa ja miehet on tässä erinomaisia. Että ei voida irtikään päästää mutta ei kuitenkaan haluttaisi sitoutua.

Sun pitää nyt miettiä että riittääkö sulle mies joka ei ehkä koskaan haluakaan syvempää suhdetta kuin nyt? Kysy siltä, että haluaako joskus muuttaa yhteen? Ja mistä yhtäkkinen mielenmuutos?

Vierailija
4/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä pakko aikuisten ihmisten on perustaa perhettä, jos sullakin on lapsia.

Seurustelkaa, tavatkaa toisianne, rakastakaa, mutta asukaa erillänne.

Säästytte monelta harmilta.

Vierailija
5/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä parisuhteen syvyys olisi kiinni siitä asutaanko yhdessä vai ei. Näin ei ainakaan ole minun kokemuksen mukaan. 20 vuotta avioliittoa ja 2 vuotta erillissuhdetta takana.

Vierailija
6/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtomaitoakin.

Vierailija
7/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies vetosi siihen, kun on työkiireitä ja lapsetkin tässä. Olettko samaa mieltä kanssani, että mies ei vaan haluakkaan sitoutua minuun ja lapsiini? Kysyin häneltä, mitä haluaa minusta ja kertoi, että hänen tunteensa minua kohtaan eivät ole muuttuneet.

Mä ainakin näen itsestään selvästi, että ne sun ja jonkun toisen miehen lapset ei nappaa, ymmärrän täysin kaikkia niitä miehiä jotka eivät halua asuinkumppaneikseen exien muksuja...

Vierailija
8/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies on niin läsnä lapsilleni. Myös kun juttelee kavereidensa kanssa puhelimessa, niin puhuu lapsista ja heidän jutuistaan kuin omistaan.

En tiedä, vaikeaa. Ajattelin, että ehkä aikalisä on paikallaan....ap

Vierailija
9/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on kaikki tai ei mitään? Jos mies haluaa aikalisää yhteen muuttamisen kanssa, mutta silti sanoo, ettei tunteet ole muuttuneet, niin miksei se riitä sinulle? Pitäisit sinä oman arkesi ja anna miehen pitää omansa, sovitatte yhteiset aikanne molemmille sopivaan ajankohtaan ja that's it. En epäile etteikö miehesi olisi aidosti kiintynyt lapsiisi, kyllä sellaisen vaan huomaa, mutta onhan heidän kanssaan asuminen kuitenkin sitten taas astetta isompi juttu.

Eli sanoisin, että älä ota liian vakavasti sitä, että mies haluaakin jatkaa entiseen malliin, ei se tarkoita että hän haluaa vetäytyä poispäin. Hän haluaa vain, niin, jatkaa entiseen malliin! :) Jossa siinä ei ymmärtääkseni mitään vikaa ole teillä? Sinä haluaisit ilmeisesti asioiden etenevän siitä, mutta jos mies kokee, että painostat, niin siitä voi tulla jokin paniikkireaktio ja pakeneminen. Sitten se todellakin voi olla "tässä". :/

Aikalisä ehkä, mutta ilman mitään herneiden nenään vetämistä tai peräytymistä. :)

Vierailija
10/10 |
16.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se hyvä jakaa asioita näin tuntemattomien kanssa :).

Tähän itsekkin päädyin, että laitetaan kämpän haku jäihin hetkeksi ja katsotaan uudestaan myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän