Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies suuttui kun en antanut heti.

Vierailija
15.08.2011 |

Tein töitä työhuoneessa ja mies teki olohuoneeseen sillä aikaa (ei kertonut minulle, halusi yllättää) valmiiksi pienen "lovenestin". Kynttilöitä jne.

Minä arvasin kyllä missä mennään mutta minulla oli juuri kaksi asiakastilia auki ja kesken ja niiden loppuun viemiseen meni joku 10 min.

Mies huhuili minua olohuoneeseen kaksi kertaa ja molemmilla kerroilla vastasin että tulen ihan just parin minuutin päästä.

En voi sulkea asiakastilejä naps! vaan, ne pitää aina päättää oikealla tavalla.

No, viitisen minuuttia myöhemmin menin olohuoneeseen suurin odotuksin.

Ja ahaa, jätkä oli sammuttanut kynttilät, kitannut molemmat vinkkulasit tyhjiksi ja painellut sänkyyn. Siellä se murjotti peiton alla kun pyysin anteeksi ja sanoin että voin laittaa tavarat uudelleen esiin.

Ei kelvannut, mumisi vaan että nukuttaa.

Yhtä myrtsinä oli aamullakin.

Selitys on nyt se että en arvostanut hänen vaivannälöään.

Minusta mies taas odotti että minun on juostava tukka putkella paikalle heti kun on luvassa patukkaa.

Kumpi on oikeassa?

(minusta tietenkin minä)

Arrgghhhhhh!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä molempia. Se, mikä itsestä tuntuu viideltä minuutilta saattaakin todellisuudessa olla 20 min, ja se on jo pitkä aika odottaa.

Tee sä tänään aloite, laita vaikkapa seksikkäät alusvaatteet ja kaada pari lasia vinkkua. Jos mies haluaa "kostaa" ja jatkaa murjottamista niin saa sitten tilaisuuden. Jos (ja todennäköisesti kun) ei halua niin siinä on sitten sopu valmiina. :)

Vierailija
2/3 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sä hoidat työhommat ensin. Varsinkin kun ne kestivät noin vähän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luokseen kun hän sormiaan napsauttaa. Sinulla oli työ kesken ja lupasit kuitenkin pian tulla. Ääliö lapsellinen mies tuollainen on. Ole tänään niin kuin ei mitään olisikaan tapahtunut. Ei ansaitse anteeksi pyyntöjä tuollainen mulkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan