Miehen libido on heikko ja
mä olen nyt päättänyt etten kiusaa itseäni enempää; keskustelu aiheesta ajautuu vain kinasteluksi. Ongelma on siinä että mies on laihduttanut (lihava ei ollut ennenkään) ja sen seurauksena akti kestää nykyisin n. 30 sek. mies ei myöskään tee aloitetta vaikka taukoa olisi kuukausi.
Hän on kuitenkin tyytyväinen elämäämme ja nauttii urheilusta ym. suunnattomasti. Perhe-elämämme onkin muilta osin hyvää, lapset saavat kasvaa rakastavassa ilmapiirissä.
Niinpä joudun nyt heittämään hyvästit minulle niin tärkeälle asialle kuin seksi, ja todeta että kivaa oli niin kauan kun sitä kesti. Koitan saada ajatukset pois siitä, luulisi että ajan mittaan helpottaa?
Muuten hyvää miestä en tämän takia voi vaihtaa ja perhettä rikkoa, mutta oi kun tämän olisi tiennyt miestä valitessa. =(
Kommentit (2)
ole yksin. Ikävä kyllä pitää kertoa, että vuosikaan ilman ei auta. Ahdistus kasvaa entisestään vain. Aika ajoin otan asian puheeksi, mutta ei se siitä miksikään muutu. Tuttavapiirissä on muitakin. En tiedä sitten, kuinka yleistä tämä on. Ainakin melko vaiettua.
"kiva" että on muitakin...
ole yksin. Ikävä kyllä pitää kertoa, että vuosikaan ilman ei auta. Ahdistus kasvaa entisestään vain. Aika ajoin otan asian puheeksi, mutta ei se siitä miksikään muutu.
Tuttavapiirissä on muitakin. En tiedä sitten, kuinka yleistä tämä on. Ainakin melko vaiettua.