Minipilleristejä? Onko menkkoja?
Jos on, niin millaiset?
Mulla ollut nyt Cerazettet ihan alkukeväästä lähtien (~4kk) ja menkat on tosi inhottavat! Viikko vuotoa, yli viikko tuhrua. Illalla jos luulee, ettei menkkoja enää ole, niin aamulla pyyhkiessä taas tulee jos ei ole yön aikaan lurahtanut. Onkohan toiveita menkkojen niukkenemisesta tai poisjäämisestä? Viisi vuotta olin ilman menkkoja kierukan kanssa mutta nämä sopisi muuten paremmin kuin kierukka...
Kommentit (7)
ekan puoli vuotta vuosi koko ajan, sitten on ollut tosi ihanaa, muutaman vuoden sisällä vain pari, kolme vuotoa...kannattaa
Jos vaan muistan niitä syödä säännöllisesti, tulee menkkoja muutama päivä niukasti
Olen syönyt Cerazetteja pari vuotta. Alkuun 4-5kk tuli TODELLA niukat vuodot mutta vähitellen nekin jäivät pois. Vuotoja ei ole ollut ollenkaan sen jälkeen. Kauhulla ihan odotan, kun joskus pitää nuo lopettaa.
Sain nuo synnytyksen jälkitarkastuksen yhteydessä ja lapsi nyt vuoden ikäinen. Ekat pari kk tuli tosi epäsäännöllistä tuhruvuotoa, sitten loppuivat menkat tyystin. Eli noin 9 kk ilman menkkoja nyt, jee. Eikä tule migreenejä niin kuin yhdistelmäpillereillä. Ihan loistavat, sopivat mulle täydellisesti.
Inhoan tätä rätti- ja tamponishowta, saati sitten sitä kun koko ajan on mielessä ilman suojaa että onkohan tullut jotain pöksyyn. Puhumattakaan seksielämästä, ei mulla ole haluja kun tulvahtelee tai tuhruttaa.
ap
Tosin niukat menkat mulla on aina olleet. Mutta nyt mun naama on näppyinen. Onko muilla tällaista ongelmaa?
Olen syönyt kaksi vuotta. Ensin oli 5 viikon yhtäjaksoiset menkat, parin viikon tauko ja taas 3 viikon menkat (olin jo vaihtamassa pillereitä tämän takia...), mutta tuon alun jälkeen ei ole ollut menkkoja lainkaan, ei edes tipottelua.