Annatteko todella jo 9-vuoptiaan mennä rannalle ilman aikuista?
Ihmetyttää kun sen ikäiset etenkin kaveriporukassa keksivät kaikkea älytöntä eikä se uimataito mitään vielä takaa...tänä kesänäkin olen nähnyt niin idioottimaisia tempauksia rannalla että soisin kyllä vanhempien vähän kiinnostuvan.
Kommentit (8)
Ei meidän 9-v. osaa edes uida vielä kuin muutaman metrin. Itsekin opin uimaan vasta 9-vuotiaana, mutta kyllä mä kävin uimarannalla kavereitten kanssa jo silloin.
toivoisin ettei liian pieniälapsia laskettaisi sinne ilman aikuista. He kun eivät osaa käyttäytyä eivätkä varoa muita. Mikään ei ole niin ärsyttävää kuin suihkutiloissa riehuvat mukulat ja ne jotka altailla hyppivät eteen, päälle ja koko ajan muutenkin rikkovat sääntöjä.
Ei omani keksi mitään älytöntä vaan omat aivot pelaa, uimataito todellakin riittää ja tempauksia oman osaamisensa puitteissa tekee, esim. hyppää 10 metristä helpostikin.
päästä sen ikäisiä yksin rannalle eikä edes uimahalliin. Aina on aikuinen valvomassa.
suunnilleen sen ikäisiä jotka muista piittaamatta hyppivät laiturilta pienempien niskaan. Ja meno tosiaan sen mukaista etten yhtään ihmettelisi jos joku löisi päänsä laiturin reunaan tai muuta typerää. Samoi9n uimahalleissa ovat riesa kun eivät noudata sääntöjä.
No mun tuttavapiirissä ei kyllä kukaan päästä sen ikäisiä yksin rannalle eikä edes uimahalliin. Aina on aikuinen valvomassa.
Ei tulisi mieleenikään.
tyttäreni on sen verran peppi pitkätossu ettei järkeen voi aina luottaa. aikuinen on aina oltava lähellä.