Pitääkö ihmiset yleensä vuohenjuustosta?
Mietin, että uskaltaako laittaa illanistujaisiin (naisporukalla) vuohenjuustosalaatin ainoaksi salaatiksi?
Kommentit (10)
vuohenjuustosta tykätä, samoin kuin oliiveista, fetasta, punaviinistä. Jos teet tätä ruokaa, on vierailijoiden ongelma jos ne eivät sitä syö. Koskaan ei voi kaikkia miellyttää.
Noloa, jos aikuiset ihmiset eivät jotain pysty syömään...
vuohenjuustosta tykätä, samoin kuin oliiveista, fetasta, punaviinistä. Jos teet tätä ruokaa, on vierailijoiden ongelma jos ne eivät sitä syö. Koskaan ei voi kaikkia miellyttää.
Minusta on kiva, että kaikille maistuu.
Ja pane juustot erikseen, tyyliin fetaa ja vuohenjuustoa, oliiveja erikseen jne.
Eli kukin rakentakoon.
Minä rakastan vuohenjuustoa, mutta tiedän monia, jotka INHOAA sitä syvästi.
enemmän, jos se on "lämmitetty". Itse teen esim. vuohenjuustobroileria siten, että laitan paistettujen broilerinfileiden päälle pari siivua vuohenjuustoa ja pistän fileet uuniin grillivastuksen alle niin pitkäksi aikaa, että juusto ruskistuu ja pehmenee.
Jos epäilet, ettei maistu, niin pistä vuohenjuusto tarjolle erilleen. Siitä voi ottaa tai jättää ottamatta oman maun mukaan.
erikseen tarjolle
voithan varata esim kanaa lisäksi, jota vuohenjuustoa inhoavat laittavat salaattinsa päälle
ja hyväää leipää
rakastan vuohenjuustoa, mutta esim. ystäväni ei voi sietää edes ko. juuston hajua, vaikka muuten onkin jotakuinkin kaikkiruokainen. Minä jättäisin juuston myös erilleen, saa lisätä salaattiin joka haluaa.
Ei pidä.