Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies siirtyi eri huoneeseen nukkumaan-mitä tekisit?

Vierailija
14.08.2011 |

Eli ison riidan päätteeksi mies meni nukkumaan vierashuoneeseen ja siellä on pysynyt nyt yli viikon. Puhumme ihan suht normaalisti, tosin viileällä äänensävyllä,m utta puheyhteys löytyy, silti ei tee mitään sen suhteen, että tulisi omaan sänkyyn. Mitä tekisit? Pyytäisit vai?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei parisuhteessa kannata alkaa mitään pelejä pelaamaan.

Vierailija
2/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko syy mielestäsi miehessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin sisustustavaraa ja remontoisin makuuhuoneen täysin minun huoneekseni. Jos mies on kerta sitä mieltä, että ei voi kanssani vuodetta jakaa, saa itse sitten sisustaa itselleen sen vierashuoneen. Varmuuden vakuudeksi hankkisin oveen vielä munalukon.

Vierailija
4/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kysyisin, että onko tämä nyt pysyvä järjestely, että siirretäänkö esim. vaatekaapin sisältökin vierashuoneeseen.

Vierailija
5/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin sisustustavaraa ja remontoisin makuuhuoneen täysin minun huoneekseni. Jos mies on kerta sitä mieltä, että ei voi kanssani vuodetta jakaa, saa itse sitten sisustaa itselleen sen vierashuoneen. Varmuuden vakuudeksi hankkisin oveen vielä munalukon.

vaatteet vierashuoneeeen sieltä vaatekaapista. Turha hiipiä sitten sinne makkariin niitä hakemaan kun on tuollainen asenne, ap.

Vierailija
6/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyisin että aikooko pitkäänkin viihtyä vierashuoneessa. Jos aikoo niin ehdottaisin parisuhdeterapiaa yms.

Vierailija
7/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nauttisin ihan kybällä siitä, että makuuhuone olisi minun, vain minun. Lukisin illalla pitkään, valtaisin vähitellen miehen vaatekaapin, käyttäisin niitä röyhelölakanoita, joita mies inhoaa jne.

Vierailija
8/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nauttisin ihan kybällä siitä, että makuuhuone olisi minun, vain minun. Lukisin illalla pitkään, valtaisin vähitellen miehen vaatekaapin, käyttäisin niitä röyhelölakanoita, joita mies inhoaa jne.

Oikein näen, kuinka makaat poikittain sängyssä pitsilakanoilla kieriskellen =). No, on mulla keinot, taidan laittaa sen avaran aamutakin päälle, joka tosi lyhyt, sillä käveskellä iltasella. Vähän kivaa hajustetta ja oikein kiusoitella sitä, ap

Vierailija
9/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan omien virheittensä ymmärtämistä ja myöntämistä kuin aikuinen. Kukaan ei saa riitaa aikaan yksin.

Ellei mies ole pitkävihaista sorttia muutenkin, hän on pahoittanut riidasta mielensä tosi vakavasti kun vielä nukkuu toisessa huoneessa. ja ap:kin on mennyt siilipuolustukseen ... Tehän olette ihan samanlaisia!

Jos oikeassa oleminen ja voittaminen on tärkeämpää kuin parisuhteen jatkaminen (ja ehkä parantaminenkin riidan seurauksena), niin siitä vaan. Itse pyytäisin anteeksi.

Vierailija
10/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saisi emäntä ihan yksin välillä nukkua muillakin. Köyhällä ei ole varaa kun yhteen sänkyyn.

Toivottavasti ap:n miehelle riittää voimia. Ei ainakaan tämä ap-nainen yhtään kadu tai pidä itseään osasyyllisenä riitaan tms. Kyykytysjuttuja miettii. On tietysti mahdollista, että provo voisi olla, on taas niin "herkullinen" tarina + ap:n jatkokommentit.

Tsemiä miehelle.

Vierailija
11/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois päivänjärjestyksestä?

MIkäs se ap:n asenne tässä on?

Vierailija
12/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin samaan aikaan kuin sinä piehtaroit siellä omassa ylhäisyydessäsi niin mieti hetki että miksi mies on mennyt eri huoneeseen.

Mitä jos se ei ole tulossa takaisin, ei vaikka laittaisitkin ne lyhyet aamutakit ja hajuvedet?

Vierailija
13/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saisi emäntä ihan yksin välillä nukkua muillakin. Köyhällä ei ole varaa kun yhteen sänkyyn.

Toivottavasti ap:n miehelle riittää voimia. Ei ainakaan tämä ap-nainen yhtään kadu tai pidä itseään osasyyllisenä riitaan tms. Kyykytysjuttuja miettii. On tietysti mahdollista, että provo voisi olla, on taas niin "herkullinen" tarina + ap:n jatkokommentit.

Tsemiä miehelle.

ajasta kun olin liian kiltti ja mies kohteli mua ylimielisesti jne. tämä riita seurausta siitä, kun mies nolasi mut julkisesti, vaikka anelin lopettamaan. Oli tosi inhottava tilanne.

Vierailija
14/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos aikuinen ihminen on itse päättänyt häätämättä häipyä, osaa varmaan nöyrtyä ja tulla takaisinkin. Jos ei osaa, oma on häpeänsä.

Vierailija
15/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty erijuttu jos olette 18-vuotiaita.

Vierailija
16/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin saisi emäntä ihan yksin välillä nukkua muillakin. Köyhällä ei ole varaa kun yhteen sänkyyn. Toivottavasti ap:n miehelle riittää voimia. Ei ainakaan tämä ap-nainen yhtään kadu tai pidä itseään osasyyllisenä riitaan tms. Kyykytysjuttuja miettii. On tietysti mahdollista, että provo voisi olla, on taas niin "herkullinen" tarina + ap:n jatkokommentit. Tsemiä miehelle.

ajasta kun olin liian kiltti ja mies kohteli mua ylimielisesti jne. tämä riita seurausta siitä, kun mies nolasi mut julkisesti, vaikka anelin lopettamaan. Oli tosi inhottava tilanne.

Siirrä ne vaatteet vaan pois kaapista. Tuommoisia paskiaisia vielä anelemaan...

Vierailija
17/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainaski jo 5 vuotta

on mukavaa, kun saan nukkua rauhassa, ja illalla lueskella tai mietiskellä omasssa rauhassa,

ukko töllöttää telkkuu

eli meille sopii tuo järjestely hyvin

Vierailija
18/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies menee lattialle nukkumaan joskus ja jättää sormukset hyllylle päiviksi jos "tuntee että ei elä avioliitossa". En enää välitä, ei mustakaan miltään aviovaimolta tunnu vaan yksinhuoltajalta ja piialta.

Anna nukkua siellä, jos on sinne itse mennyt. Tokia asioista pitäisi pystyä puhumaan, mutta jos koet että mies on velkaa anteeksipyynnön niin älä tyydy vähempään.

Vierailija
19/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roudaisin minäkin ne miehen vaatteet sinne vierashuoneeseen ja ilmottaisin että sitten kun on valmis juttelemaan niin voidaan yrittää. Viettelyt yms jättäisin kyllä kokonaan tekemättä. Jos aikaa kuluisi kauan (en osaa sanoa olisiko se viikko vai kuukausi, mutta vuotta en ainakaan odottaisi) ilman että mies tekee minkäänlaista aloitetta antaisin vaihtoehdoiksi ero tai pariterapia.

Jos parisuhde on niin solmussa että toinen voi tietoisesti toista loukata ja ilmeisesti pitää sitä myös oikeutettuna (kun kerran niin kova riita siitä saatiin aikaiseksi) anteeksipyytämällä saatat saada välirauhan, mutta todelliset ongelmat säilyvät silti.

Vierailija
20/20 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

roudaisin minäkin ne miehen vaatteet sinne vierashuoneeseen ja ilmottaisin että sitten kun on valmis juttelemaan niin voidaan yrittää. Viettelyt yms jättäisin kyllä kokonaan tekemättä. Jos aikaa kuluisi kauan (en osaa sanoa olisiko se viikko vai kuukausi, mutta vuotta en ainakaan odottaisi) ilman että mies tekee minkäänlaista aloitetta antaisin vaihtoehdoiksi ero tai pariterapia.

Jos parisuhde on niin solmussa että toinen voi tietoisesti toista loukata ja ilmeisesti pitää sitä myös oikeutettuna (kun kerran niin kova riita siitä saatiin aikaiseksi) anteeksipyytämällä saatat saada välirauhan, mutta todelliset ongelmat säilyvät silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi