Mikä "opiksi" tälläiselle miehelle?
Joka kerta kun on muita naisia ympärillä, hän alkaa vetää jotain ihme showta. Tämä ilmenee siis niin että alkaa vittuilemaan ja pilkkaamaan minua, että saisi naiset nauramaan. Haluaa siis tällä tavalla tehdä vaikutuksen. Tiedän, äärimmäisen naurettavaa ja lapsellista käytöstä.
Näissä tilanteissa annan kyllä takaisin, siis huumorilla. Samaan käytökseen en lähde, koska en halua nolata itseäni, joten se ei ole ratkaisu tähän.
Kommentit (3)
kun pilkka alkaa, tämä toteaa kylmän rauhallisesti: taas miessika röhkii Oink Oink. Muut naiset kyllä tajuaa heti mistä kyse.
Ei tuossa muuta tapaa ole kuin antaa kunnolla takaisin, mutta niiden naisten suunnalta, ei sinulta.
ja ellei se auta ja noin tapahtuisi senkin jälkeen, mä lähtisin joka kerta tilanteesta pois.
Mun mieheni on joskus tehnyt vähän vastaava, ilmeisesti itse sitä tajuamatta. Tilanteen jälkeen kerroin että olipa ihan persiistä herran käytös ja että seuraavalla kerralla en jää kuuntelemaan vaan lähden pois.
Mies teki noin siskonsa läsnäollessa ja olin niin yllättynyt/loukkaantunut etten sillä hetkellä saanut sanottua mitään.
Jos sä annat miehes jatkaa tuota ja vastaat aina huumorilla, se vaan pahenee kun mies ei tajua tehneensä mitään väärää kun säkin vaan veistelet takaisin
ja toiseksi ne naiset näkee sen shown läpi ja pitää miestä ihan idioottina.
Ihan suoraa puhetta vaan!