Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko minulla oikeus jäkättää miehelleni? ov

Vierailija
13.08.2011 |

Rakastan miestäni, mutta hänessä on eräs piirre jota en voi sietää: hän ei tee hommia "kunnolla", vaan hutaisee. Siis jos hän tekee ihan peruskotitöitä, niin tekee ne suht. ok, mutta vähän kuitenkin hutaisemalla. Näistä en enää jaksa välittää, pääasia että tekee edes siten. Mutta esim. vähän isommat asiat kuin normikotityöt ja niiden hutaiseminen ottaa päähän! Meidän piti maalata yksi vanha pöytä, mies "halusi" tehdä sen (sanoin että voin minäkin tehdä sen, mutta sitten miehen tulisi olla tuolloin lasten kanssa, hän valitsi maalauksen). Ja se pöytä on ihan hutaisten maalattu! Ja terassi jonka päällä mies maalasi, on myöskin enemmän ja vähemmän maaliroiskeissa. Ei kuulemma jaksanut suojata sitä. Ja tämä on siis vain yksi esimerkki, tuonkaltaisia tapauksia on lukemattomia. Onko minulla oikeus nurista noista, vai tuleeko minun olla vain tyytyväinen että kuitenkin tekee, tyylillään? Mua niin ärsyttää tuo piirre miehessäni!!! Ja myös se, että kaikkeen tehtävään suhtautuu aluksi vastentahtoisesti. Oma-aloitteisesti ei tekisi juuri mitään, aina pitää pyytää, ja jos on vähänkään isommasta asiasta kyse (kuten esim. tuo päydän maalaus, johon meni sitten n. puoli tuntia) niin aina huokailee eikä millään viitsisi.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ota oma orgasmisi, kiitä sitten miestä ja käy nukkumaan. Jos vaatii enemmän, tokaise, että et millään viitsisi.

Vierailija
2/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä raivostuisin useinkin :(

Tuo pöydänmaalausesimerkki on kyllä aika huippu, pienemmissä jutuissa voisi antaa olla vaan, mutta tuollainen toiminta on järjetöntä. Aika lapsellista siis suoraan sanottuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ota oma orgasmisi, kiitä sitten miestä ja käy nukkumaan. Jos vaatii enemmän, tokaise, että et millään viitsisi.

Vierailija
4/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etta teki paskan jobin. ei kai se mieskaan mikaan ajatustenlukija ole..

Vierailija
5/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle ei ole tainnut vielä elämä opettaa, että hutaisemalla teettää vain lisätöitä itselleen. Mun miehellä on samantapaista taipumusta, joskin tiedän että ajoittain se liittyy puhtaasti väsymykseen. Mutta kyllä siitäkin on saatu useasti keskustella, että kun tekisi kerran kunnolla, ei tarvitsisi tehdä uudestaan.

Minä olen "tarkka täti", ja minä kyllä motkotan, jos hommat tehdään vain sinne päin. En katso sitä läpi töissä alaisiltani enkä edes harjoittelijoilta, kyllä siitä seuraa aina vakava keskustelu, ja sama pätee kotona. En halua, että lapsetkaan oppivat tuollaista tapaa toimia, että riittää kun sinne päin vähän huitoo.

Tosin minä olen ollut tätä aina, ja mieskin on vuosien varrella oppinut jo, että kannattaa tehdä kunnolla - tai sitten joutuu tekemään uudestaan. Esimerkiksi kun muutimme uuteen asuntoon, jossa teimme sisäpintojen remontin ennen muuttoa, muutto viivästyi viikolla, koska mies vähän hutaisi olohuoneen maalauksen. Sehän piti sitten puhdistaa, hioa, tasoittaa ja maalata uudestaan, ja mies totesi itsekin, että helpommalla olisi päässyt, kun kerralla olisi tehnyt kunnolla. Minä olen myös vaatinut 5-vuotiaan siivoamaan huoneensa uudestaan, kun hän oli vain heitellyt lelut sängyn alle piiloon ja tunkenut roskia ja papereita mihin sattuu laatikoihin.

Vierailija
6/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaamine auttaa

Vierailija
7/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

missäs se äijäs on töissä. Hutaiseeko sielläkin?