Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Miehesi peniksen pituus?

Vierailija
13.08.2011 |

Jos et tiedä,arvioi.

Täällä; 19cm

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikaa! Pitäkää omana tietonanne!

Vierailija
2/7 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 7cm. Mittasin sormella ja katsoin myöhemmin viivottimesta että paljonko =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä pituudella ei niin väliä,mutta se paksuus...

Vierailija
4/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miestäsi muka "mieheksi" kutsua? Kuulostaa joltain loseri-dippainssiltä! Mun aviksella on 28 senttinen, nimittäin ympärysmitaltaan ja lepomitassa. Mutta kaikki hiemankin kouluja käyneet tajuavat, että naisen vagina on syvyydeltään parin metrin luokkaa ja leveydeltään 4 metriä, joten ihan kiva normikaluhan toi on, kun suomalaisten keskimittahan oli sellaiset 25 senttiä ja paksuudelta pesismailan luokkaa viimeisen tutkimuksen mukaan.

Mutta toi mun mies on ihan vitun ihq (parikymppisenä teinimammana "ihq" on jees sanonta). Se tienaa 40 000 päivässä ihan trukkikuskina. Ette usko vai, saatanan kateelliset hutsut? Meillä on 17 autoa, kuusi mersua (600 luokkaa), 3 uima-allasta ja vuoden 2010 Miss Suomi lastenvahtina. Lällällää, loserit! Ihmisten paremmuus mitataan aina rahassa (eli mieheni rahoissa). Ja minä olen kaiken ansinnut ihan itse, kun menin naimisiin mieheni kanssa!

Vierailija
5/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko miestäsi muka "mieheksi" kutsua? Kuulostaa joltain loseri-dippainssiltä! Mun aviksella on 28 senttinen, nimittäin ympärysmitaltaan ja lepomitassa. Mutta kaikki hiemankin kouluja käyneet tajuavat, että naisen vagina on syvyydeltään parin metrin luokkaa ja leveydeltään 4 metriä, joten ihan kiva normikaluhan toi on, kun suomalaisten keskimittahan oli sellaiset 25 senttiä ja paksuudelta pesismailan luokkaa viimeisen tutkimuksen mukaan.

Mutta toi mun mies on ihan vitun ihq (parikymppisenä teinimammana "ihq" on jees sanonta). Se tienaa 40 000 päivässä ihan trukkikuskina. Ette usko vai, saatanan kateelliset hutsut? Meillä on 17 autoa, kuusi mersua (600 luokkaa), 3 uima-allasta ja vuoden 2010 Miss Suomi lastenvahtina. Lällällää, loserit! Ihmisten paremmuus mitataan aina rahassa (eli mieheni rahoissa). Ja minä olen kaiken ansinnut ihan itse, kun menin naimisiin mieheni kanssa!

Vierailija
6/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itellä 16mutta itellä 16

Vierailija
7/7 |
14.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on löysänä 6 senttimetriä pitkä siitin, kovana 3.5 senttiä.

Hän tienaa 79.625 euroa vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi seitsemän