Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä, kolmen pienen lapsen naimisissa oleva äiti, harkitsen vakavasti jättäväni mieheni...

Vierailija
13.08.2011 |

... toisen miehen vuoksi. Miehen, joka on minua 20 vuotta vanhempi.

Nykyisessä elämässäni kaikki on hyvin, silti en voi kuvitella jääväni tähän.

Saa kivittää.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sitä harkitsee kuka minkäkin takia, mutta moni vaan silti jatkaa. Jos olisit jättämässä, niin et täältä hakisi kannanottoja.

Vierailija
2/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti lapsiasi ja mieti, mitä sitten, kun siinäkin suhteessa tulee arki.

Mieti myös miestäsi.

En ymmärrä sinunlaisia naisia/miehiä, jotka lähtevät normaalista/hyvästä suhteestä jonkun haihattelun vuoksi.

Kivitän siis sinut!

MIETI

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anna kapeakatseisten tuomita. Onneksi löytyy myös niitä, jotka tulevat valintasi hyväksymään sinun elämäsi valintana.

Varmaan kannattaa kuitenkin olla varma mitä tekee ennen kuin tekee, joskus katumus iskee näissä tilanteissa kovaa, kun arki ei olekaan niin ihanaa uuden rakkauden kanssa. Luultavasti päätöksesi on kuitenkin peruuttamaton suhteessa nykyiseen liittoosi.

Sulla on vain tämä yksi elämä, elä se täysillä!

Vierailija
4/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteessa EI ole hyvin jos olet tuohon päätynyt.EI vain lasten takia kannatta roikkua suhteessa jos se loppu on tullut.

Vierailija
5/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja anna kapeakatseisten tuomita. Onneksi löytyy myös niitä, jotka tulevat valintasi hyväksymään sinun elämäsi valintana.

Varmaan kannattaa kuitenkin olla varma mitä tekee ennen kuin tekee, joskus katumus iskee näissä tilanteissa kovaa, kun arki ei olekaan niin ihanaa uuden rakkauden kanssa. Luultavasti päätöksesi on kuitenkin peruuttamaton suhteessa nykyiseen liittoosi.

kunhan päset jonkun vanhan playboyn kainaloon leikkimään taas nuorta tyttöstä... Siitähän tuossa on kysymys, et kestä sitä, että oletkin jo "vanha", ja äiti ja kaikkea. Vanha mies taas ihailee sinua kuin nuorta tyttöstä.

SÄäli lapsiasi millaisen aivottoman horon ovat äidikseen saaneet.

Vierailija
6/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieti lapsiasi ja mieti, mitä sitten, kun siinäkin suhteessa tulee arki.

Mieti myös miestäsi.

En ymmärrä sinunlaisia naisia/miehiä, jotka lähtevät normaalista/hyvästä suhteestä jonkun haihattelun vuoksi.

Kivitän siis sinut!

MIETI

Ehkä kaikille elämän täyttymys ei vaan ole se normaali suhde :D

Tässä ajassa elämisessä on se ihana puoli, että saa ihan oikeesti tehdä asiat niin, että on itse onnellinen. Ja kaikkien ei tarvitse tulla onnellisiksi samoista asioista.

Vierailija
7/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunhan päset jonkun vanhan playboyn kainaloon leikkimään taas nuorta tyttöstä... Siitähän tuossa on kysymys, et kestä sitä, että oletkin jo "vanha", ja äiti ja kaikkea. Vanha mies taas ihailee sinua kuin nuorta tyttöstä.

SÄäli lapsiasi millaisen aivottoman horon ovat äidikseen saaneet.

Huomaatko ap, miten lahjakas analyysi sinusta voidaan tehdä niinkin vähällä informaatiolla :D :D Todenperäisyys taattu :D :D

Tsemppiä, mihin tahansa päätökseen päädytkään!

Vierailija
8/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toinen mies tietää, että minun mukanani tulisi myös kolme pientä lasta. Hänen omat lapsensa ovat luonnollisesti jo aikuisia.

En minä kuvittele hänen kanssaan olevani "taas nuori", kun olen hänen kanssaan, ikäerolla ei ole merkitystä. Joskus myöhemmin varmasti sekin konkretisoituu, kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päästä. Mutta luovunko mahdollisesti minua varten luodusta miehestä siksi, että hän on syntynyt "liian aikaisin"?

Vierailija
9/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei vois tulla mitään ARKEA ja suhde ei koskaan mitään juhlaa ole ollutkaan,tai siis avioliitto.Ihan väärist syist menin naimisiin ja väärist syist vaikka eroan so?ARKI ja ARKI..kuullur tän täällä aiemminkin.

Vierailija
10/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele lapsiasi!

Vierailija
11/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toinen mies tietää, että minun mukanani tulisi myös kolme pientä lasta. Hänen omat lapsensa ovat luonnollisesti jo aikuisia.

lapset sinun mukanasi tulevat? Lapset varmasti tykkää kun äiti jättää isan ja raahaa heidät mukaansa uuteen kotiin.

Vierailija
12/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että isänsä tekee vuorotyötä eivätkä lapset näin ollen voisi asua hänen luonaan.

Lapset silti varmasti tykkää, jos äiti ja isä ovat onnellisia, olivat sitten yhdessä tai erillään.

Vierailija
13/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä kuvittele hänen kanssaan olevani "taas nuori", kun olen hänen kanssaan, ikäerolla ei ole merkitystä. Joskus myöhemmin varmasti sekin konkretisoituu, kymmenen, kahdenkymmenen vuoden päästä. Mutta luovunko mahdollisesti minua varten luodusta miehestä siksi, että hän on syntynyt "liian aikaisin"?

oikea lehmä olet. Jätät miehesi vastoin tämän tahtoa, ja meinaat vielä viedä tämän lapsetkin?

Toivottavasti miehesi pistää kampoihin pitkään ja hartaasti, ja tekee sun "uudesta onnestasi" parhaansa mukaan helvettiä.

Ja ihan turha vinkua, että lasten takia pitäisi ja pitäisi. Ethän sinäkään ajattele heitä sekuntiakaan. Lapsesi tulevat vihaamaan sinua ja "uutta onneasi".

Toivottavasti uuden onnesi Parkinsonin tauti alkaa oireilla pian.

Vierailija
14/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itseäsi, ennenkaikkia lapsiasi ja tee, niinkuin sinusta tuntuu oikealta.

Vierailija
15/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele itseäsi, ennenkaikkia lapsiasi ja tee, niinkuin sinusta tuntuu oikealta.

ketjuissa aina paine niin pahasti, koska mä en oikeasti, ihan vilpittömästi tiedä yhtään eroa, joka olisi sujunut lasten kannalta enempää kuin siedettävästi. JA tämä siis kun lapset ovat olleet pieniä eron sattuessa.

Itsekin olen eronneiden vanhempien lapsi, ja vaikka ero tapahtui kun oli jo 14, oli se silti ihan helvettiä. Ja voin vain miettiä miten kamalaa se olisi ollut, jos olisivat eronneet aiemmin, äitini nimittäin todella sekosi sen "uuden onnensa" kanssa, ja minä jouduin todella ikäviin tilanteisiin sen takia.

Joten en voi lapsen näkökulmasta ikinä, IKINÄ tsempata näitä sielunkumppaninsa löytäjiä. Lapset tulevat siitä aina kärsimään. Enkä ikinä voisi kuvitella hajottavani lasteni perhettä, vaikkei kaikki aina niin ihanaa olekaan. Minun sydämeni särkyisi siinä lasten surussa, kun tiedän mitä se on.

Toivotan ap:n miehelle ja lapsille paljon onnea ja voimia heille täysin turhaan pian aiheutuvan surun ja stressin kanssa.

Vierailija
16/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös muiden kuin itsesi kannalta. Näin kypsemmästä (=iäkkäämmästä) näkökulmasta vaikuttaa siltä, että olet nyt tunteen sokaisema etkä ehkä pysty näkemään kokonaisuutta sellaisenaan.

Tokihan ihmisen voi olla hyvä "elää täysillä" "itselleen luodon ihmisen" kanssa, mutta entä kun tunteet tasaantuvat? Kestätkö myös mahdollisen pettymyksen? Pystytkö elämään tekemiesi ratkaisujen ja niiden seurausten kanssa? Entä kun puoliso todennäköisesti ikääntyy (ja mahdollissti sairastuu) paljon sinua aiemmin?

Toivottavasti kykenet tekemään hyvän valinnan:)

Vierailija
17/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oikeasti, ihan vilpittömästi tiedä yhtään eroa, joka olisi sujunut lasten kannalta enempää kuin siedettävästi. JA tämä siis kun lapset ovat olleet pieniä eron sattuessa.

Itsekin olen eronneiden vanhempien lapsi, ja vaikka ero tapahtui kun oli jo 14, oli se silti ihan helvettiä. Ja voin vain miettiä miten kamalaa se olisi ollut, jos olisivat eronneet aiemmin, äitini nimittäin todella sekosi sen "uuden onnensa" kanssa, ja minä jouduin todella ikäviin tilanteisiin sen takia.

Joten en voi lapsen näkökulmasta ikinä, IKINÄ tsempata näitä sielunkumppaninsa löytäjiä. Lapset tulevat siitä aina kärsimään. Enkä ikinä voisi kuvitella hajottavani lasteni perhettä, vaikkei kaikki aina niin ihanaa olekaan. Minun sydämeni särkyisi siinä lasten surussa, kun tiedän mitä se on.

Toivotan ap:n miehelle ja lapsille paljon onnea ja voimia heille täysin turhaan pian aiheutuvan surun ja stressin kanssa.

Sinähän oikein kunnolla isket: otat eron toisen miehen takia ja viet lapset samalla. Ja samalla pidät itseäsi hyvänä äitinä.

On olemassa paljon äitejä, joilla on vuorotyö, ja heidän lapsensa joutuvat elämään sen asian kanssa. Et ole etuoikeutettu saamaan näitä lapsia enkä ymmärrä, miksi edes ansaitsisit, kun rikot heidän perheensä, viet uusiin kuvioihin ja samantien myös pakotat heidät asumaan täysin vieraan ihmisen kanssa. Jos äiti haluaa ryhtyä tunteittensa vietäväksi, miksi lasten pitäisi siitä kärsiä. MIksi he eivät saisi jäädä samaan tuttuun kotiin asumaan isän kanssa, niin äiti voisi noita viettejänsä ihan tosissaan toteuttaa.

Minulla on karvat pystyssä näiden "löysin elämäni miehen" -naisten kanssa siksi, että lapsuudessani todella monen hyvän ystäväni perheessä kävi näin. Nykyään teen töitä teinien kanssa, ja samaa ikävää tarinaa kuulen. Jopa seksiä nämä ihanat äidit harrastavat huoletta, vaikka teini seisoo korvat punaisina parin metrin päässä. Kun se oma napa on lähin jossain asiassa, on se kaikessa. Siksi en koskaan suosittele ajattelemaan vain omaa onneaan vaan aina ykkösenä sitä, mikä on todella paras vaihtoehto lapsille.

Vierailija
18/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaimon levottomuus ei oikein piisaa syyksi...

Sitäpaitsi uskon, että lapsensa jo aikuiseksi kasvattanut mies ei aivan purematta niele pikkulapsiaikaa uudelleen.

Vierailija
19/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan miettimään asiaa vielä uudemman kerran. Mitä jos keskittäisit energiani avioliittosi pelastamiseen? Mieti mitä kaikkea hyvää teillä on ollut ja mitä olette yhdessä jakaneet.

Muista, että uuden kanssa kaikki tuntuu niin helpolta ja kivalta, koska ette ole ikinä eläneet yhteistä arkea tai kasvattaneet yhdessä lapsia. Teiltä puuttuu kaikki se, mitä aviomiehesi on kanssasi myötäelänyt ja jakanut.

Lapset myös menettäisivät isänsä ja välinne miehesi kanssa rikkoutuisivat, mahdollisesti loppuelämäksesi. Vaikutuksista kärsisivät vielä lapsenlapsennekin.

Vierailija
20/22 |
13.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko lapsista siten tervepäisempiä, järkevämpiä, onnellisempia?

Ihan ohis vaan ihmettelee näitä ohjeita uhrata itsensä siksi, ettei perhettä rikota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi