Aah, kun tuo Tero Pitkämäki on namu !
Harmi ettei keppi lennä enää kovin pitkälle, alkaa nuoremmat mennä ohi.
Kommentit (7)
kieltämättä hiukan kiiltokuvapojun näköinen mutta ah, niin seksikäs silti. ja sitä olen jaksanut kaikki nämä vuodet ihmetellä, miten tuon näköinen ja oloinen mies, on hitto vie, ottanut niin mitään sanomattoman naisen...
kieltämättä hiukan kiiltokuvapojun näköinen mutta ah, niin seksikäs silti. ja sitä olen jaksanut kaikki nämä vuodet ihmetellä, miten tuon näköinen ja oloinen mies, on hitto vie, ottanut niin mitään sanomattoman naisen...
että sillä on hyvin arkisen näköinen tyttöystävä, kun itse on (kenties tietämättään?) jumalaisen komea.
että Pitkämäki on niitä miehiä, jotka vain paranevat vanhetessaan. 10 vuoden kuluttua saa varmasti polvet veteläksi vielä useammalta naiselta kuin nyt ellei ihan päästä itseään lösähtämään. Ikä tekee vähän rosoja tuohon kiiltokuvapintaan.
Kasvot ehkä vähän arkiset, mutta kyllä nekin saa laittamalla paremmaksi
minun mieleen oli franz gruger, slurps.. samoin oon miettiny miten terska ottanu niin mitäänsanomattoman näkösen vaimon.. terska kokeilee aina paidan päälle vedettyään että eihän ykskään hiuskarva menny vinoon. :P
mutta tuo kiiltokuvamaisuus ahdistaa. Ehkä muuttuu vanhemmiten vähän.. persoonallisemmaksi?