Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Quinny 4xl plus kahdelle lapselle? Onko kokemuksia?

02.11.2005 |

Heissan. Onko kenelläkään ollut jo käytössä näitä menopelejä kahden lapsen kanssa? Haluaisin tietää saako vauvan ratasosan, johon ajattelin kantokoppaa, vaakatasoon silloin kun käytössä on myös sisaruksen adapteri? En saa nettikuvista selkoa, että pystyykö käyttämään siis myös vauva-aikana, vai sitten vasta kun kuopuskin istuu? Kiitos kovasti vastauksistanne jo näin etukäteen.

-aili-

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit aiemmin ketjussa tilanneesi rattaat. Joko ovat tulleet? Anteeksi kärsimättömyyteni, mutta harkitsen vakavasti samanlaisten hankintaa, ja kohta tulee hoppu, kun molemmat vanhat sain jo myytyä... Todella mahtavaa olisi saada jonkinlaista ensikäden tietoa niistä. Lähinnä mietin, miten tuo tuplaominaisuus toimii käytännössä (työnnettävyys, ovatko kiikkerät tmv.). Kiitos etukäteen!

Vierailija
2/12 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin yhden lapsen kanssa kun toinen ei ole vielä syntynyt. Ihan hyviltä vaikuttavat, aika isot ovat yhden rattaiksi mutta suht kevyet työnnellä kuitenkin, kiitos kai noiden kääntyvien pyörien. Lisäistuinta olen vain kokeillut, eivät ole kiikkerät.

Tilasin muuten omani " Kiddies24" -nimisestä kaupasta missä koko paketti maksoi vain 360 euroa + pk:t n. 35 euroa, eli eivät olleet hinnallakaan pilatut :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut niitä samasta kaupasta. Taitavat myydä vielä viime vuoden mallia (?), mutta kuulemma 2005 ja 2006 malleissa ei ole suurta eroa. Babyonlineshopissa on myynnissä 2006 malli, mutta hinta on vähän korkeampi.

Vierailija
4/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaivoin esiin tämän aiemman aloituksen, kun itsekin kiinnostuin noista kärryistä! Mallin nimi siis taitaa olla quinny freestyle 4 xl plus. Tietääkö kukaan, onko tämä siis 2006 uutuusmalli, vai saisiko vanhaankin 4xl-malliin tuollaisen istuimen? Toimiiko ja kestääkö? Sisaristuimia kun ei tietääkseni juuri enää muissa vaunuissa käytetä tai ainakaan myydä, kuulemma koska aiheuttavat rungolle liian suuren rasituksen.

Kuvan perusteella arvelen, ettei kumpaakaan istuinta saa makuuasentoon silloin kun molemmat ovat paikallaan. Mutta saisiko edes hiukan kallistettua? Itse ajattelin pärjäillä kantoliinalla ensimmäiset kuukaudet, joten tuo makuuasennon puuttuminen ei olisi ehdoton este.

Meidän tuulikaapista ei mahdu vierekkäin istuttavat tuplat, ja tavallisia peräkkäin istuttavista en ole oikein innostunut, koska olen kuullut että ne ei oikein toimi täällä maalla... Nuo Quinnyt olisivat ratkaisu ongelmaan, ja käyttöikä taatusti pitempi kuin tavallisilla tuplilla!

Vierailija
5/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

malli saattaa olla nimeltää myös Quinny Freestyle 4 Plus (ilman xl:lää) - kirjoitusasu vaihtelee, eikä Quinnyn nettisivuilla ole nelipyöräistä mallia ollenkaan

Vierailija
6/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sama ratas kuin ilman tuota XL eikä ole ollut mallistossa enää edes vuonna 2005 taikka sitten 2006. Mutta kokemusta rattaista ei ole. Tuon verran niistä tiedän ja sen että ovat nyt todella kohtuu hintaiset Vaunuaitassa 199e. Ostaisin itsekkin jos toimivat samaanaikaan vastasyntyneellä ja isommalla lapsella. Valitettavasti epäilen tätä myöskin

Vierailija
7/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tällaiset hiljattain, vielä en ole omiani saanut mutta saa nähdä minkälaiset ne sitten ovat. Tämä on uusi malli, vain vuoden -05 ja -06 malleihin saa tuon lisäpenkin kiinni.

Vierailija
8/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä niitä ei kyllä ole enää valmistettu vuoden -04 jälkeen. Siksi niitä ei esim Quinnyn omilta sivuilta löydykkään. Vanhaa varastoa kyllä myydään pois. Tää on ainakin se tieto mikä mulla on. Mä vaan en ole nähnyt sitä lisäpenkkiä käytössä niin en tiedä miten siihen kantokopan saisi. Luulin kyllä että vauvalle on tarkoitettu käytettäväksi sen dreami-kopan kanssa.

Vierailija
9/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjouksessa on vanhat mallit, mutta niihin ei ole lisäpenkkejä. Tuon Dreami-kopan kanssa ei voi käyttää lisäistuinta, valitettavasti.

Vierailija
10/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kellään tietoa painorajoista? Meillä tulisi kahdelle isommalle lapselle ja pelkään kyllä pahoin, että saatta tulla raja vastaan...

Olisi kyllä unelmat, kun saisi vierekkäinistuttavat tuplat ja ykköset pois ja tilalle nuo yhdistelmät. Tilaa kun ei ole koskaan liikaa!

Vierailija
11/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä kuulostaa, menisivät siis vielä melko pitkään :)

Vierailija
12/12 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavaa, alkaahan sitä tietoa löytymään! Itsekin olen viisastunut sen verran lisää, että ainakin www.babycare.nl -sivujen mukaan toisen istuimen saa makuuasentoon, vaikka toinenkin olisi paikallaan. Ja tosiaan kyseessä on 2006 uutuusmalli, eikä lisäistuinta voi laittaa edes viime vuoden malliin. Mutta tuota 20 kilon painorajoitusta ei mainita missään, ja se oli meillekin tärkeä tieto joten iso kiitos!

Ja heti kun jollakin on käyttökokemuksia tai muuta lisätietoa, ei muuta kuin viestiä tänne, jookos?