Tiedätkö, missä teini-ikäisesi on juuri nyt, perjantaina klo 23.43?
Tiedätkö missä sinun teini-ikäinen lapsesi on juuri nyt? Entä neljän tunnin kuluttua, lauantaiaamuna klo 3.43?
Minä en tiedä enää, mutta sillä teinillä on ikää jo 19 v ja asuu omillaan. Toinen, muutamaa vuotta nuorempi tuossa vieressä aukoo jääkaappia ja etsii syötävää.
Kommentit (13)
on poikaystävänsä kotona ja katsovat elokuvaa.
Yöpyy siellä.
Tyttöni on 16 vuotias.
Nuoremme on jo muuttanut pois kotoa, mutta on vieraisilla. Eilisillasta en olisi tiennyt, sillä oli kamukuvioissa ja palasi joskus yöllä. En katsonut kelloa.
Tiedätkö missä sinun teini-ikäinen lapsesi on juuri nyt? Entä neljän tunnin kuluttua, lauantaiaamuna klo 3.43?
Minä en tiedä enää, mutta sillä teinillä on ikää jo 19 v ja asuu omillaan. Toinen, muutamaa vuotta nuorempi tuossa vieressä aukoo jääkaappia ja etsii syötävää.
Melkein 13v katsoo telkkaa ja melkein 15v surffaa toisella koneella.
17v. tyttö lähti juuri kaverilleen yöksi ja lähtevät huomenna aamulaivalla Tallinnaan. 16v. ja 14v. (pojat) ovat myös kaverillaan ja isänsä lähti hakemaan heitä, tulevat kohta ja yökylään tulee heidän kolme kaveriaan. Kotiuduttuaan passitetaan kohta nukkumaan. Lähtevät aamulla skeittaamaan.
tossa lähipuistossa näytti olevan ison porukan kanssa perjantaita viettämässä. Viime viikonloppuna oli juhlimassa viimeistä kesäloma viikonloppua, ja tuli kyllä siinä kunnossa kotiin paussin kautta että tänään oli puhuttelu "älä nyt ihan niin paljoo juo etet taas kotiin pääse".
En tiedä missä on muutaman tunnin päästä, mutta on sopimus ett ilmoittelee liikkeistään, joten silloin varmasti tiedetään taas. Tytöllä ikää 15.
Minä en tiedä enää, mutta sillä teinillä on ikää jo 19 v ja asuu omillaan.
Tähän, paitsi tiedän, että on poikaystävänsä kanssa kotonaan ja tulee aamulla tänne meille sunnuntai-iltaan saakka :)
Täältä löytyy faktaa siitä missä ne nuoremmat ja vähän vanhemmat kullannuput aikansa viettää.
http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=4155973&t=4145252#REPLY
Itse olit ihan samanlainen, tai ellet sinä niin kaverisi.
15v on isänsä kanssa leffassa, 14 v halusi jäädä kanssani kotiin. Neljän tunnin kuluttua molemmat ovat nukkumassa.
Nuorin meni jo nukkumaan, omaan sänkyynsä.
Seuraava eli 16 v naputtaa konetta viereisessä huoneessa, neljän tunnin kuluttua toivottavasti nukkumassa kuitenkin.
Seuraava, jo täysi-ikäinen, valvoo järjestystä Jurassic-rockissa eli on töissä. Neljän tunnin kuluttua on toivottavasti välillä nukkumassa omassa kodissaan.
Aika hyvin olen kaikki vuodet tiennyt missä alaikäiset teinini liikkuvat. Toivottavasti jatkossakin menee samoin . Siihen pyritään.
tossa lähipuistossa näytti olevan ison porukan kanssa perjantaita viettämässä. Viime viikonloppuna oli juhlimassa viimeistä kesäloma viikonloppua, ja tuli kyllä siinä kunnossa kotiin paussin kautta että tänään oli puhuttelu "älä nyt ihan niin paljoo juo etet taas kotiin pääse".
En tiedä missä on muutaman tunnin päästä, mutta on sopimus ett ilmoittelee liikkeistään, joten silloin varmasti tiedetään taas. Tytöllä ikää 15.
kuten aina muulloinkin pe-la-iltaisin tähän aikaan ellei pelaa tietokoneella.
Poika 15 v.
ja kai aika helpolla ollaan päästy, sillä tiedän ihan joka ikinen ilta/yö, missä he ovat.