Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksisuhde serkkuun... mitä ajatelette?

Vierailija
12.08.2011 |

Niin siis tilanne on se, että olen suhteessa serkkuni kanssa. Mitä ajatuksia teissä herättaää? Tiedän, ettei ole laitonta tms, mutta pelkäämme ettei suku tule koskaan hyväksymään tätä, ja tapaamme salassa.

Kommentit (94)

Vierailija
1/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis TOSI!!

Vierailija
2/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

so what? Niin kauan kuin ollaan "tavallisia serkuksia" niin ok. Jos on läheinen,kuten jotkut,niin että on kasvanut kuin sisarus serkkunsa kanssa,niin vähän saattaisi mua ihmetyttää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hieman outoa kuvitella olevani suhteessa serkkuni kanssa :D Mutta se on teidän valintanne,älkää turhaan järkyttäkö sukua jos vain seksisuhteessa olette

Vierailija
4/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae apua ja lopeta heti.

Vierailija
5/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitontahan se ei ole. Suku saa olla aika avaramielistä jos sen hyväksyy, mutta kuuluvatko teidän asiat muille?

Eikös se joku suomalainen miesnäyttelijä ollut naimisissakin serkkunsa kanssa ja heillä oli lapsikin? Nimi ei tule mieleen, on kuitenkin tuttu naistelehtien juorupalstoilta.

Vierailija
6/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaako?

Vierailija
7/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä pystyis, vaikka mulla kaksi oikein komeaa serkkupoikaa onkin ;D

Vierailija
8/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkku lähti täältä oman käden kautta myöhemmin, ei tosin mun takiani.

Vierailija
9/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoriutumaan tuollaisesta. Enkä tekisi sitä edes ase ohimollani.

Miten teille on tullut edes mieleen mennä sänkyyn keskenänne?

Mä hajoaisin ihan palasiksi, jos mun lapsenlapset alkaisi naida toisiaan.

Vierailija
10/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntea jotain seksuaalista serkkujaan kohtaan?

En tiedä sitten, onko meillä tiiviimpi yhteys sukulaisten kesken, mutta mulle miespuoliset serkkuni ovat kuin veljiä. Eli en voisi kuvitellakaan mitään seksiin viittaavaa heidän kanssaan.

Vierailija
11/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyy vastaavia tapauksia, kunhan vaan mennään esim. 1800-luvulle / 1900-luvun alkuun. Ollut ihan normaalia. Eikä ole laitonta nykyäänkään.

Ei sillä että kävisi itsellä omat serkkuni mielessäkään :)

Vierailija
12/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin asumme samassa kaupungissa nykyisin,ennen asuimme eri maissa. Mutta koska vanhempiemme välit olivat mun nuoruus vuosina paskat niin mekään emme ole tavanneet.

Nyt aikuisena olemme fb kavereita,that¨s it,mut ilman fb:tä en edes tietäisi miltä näyttää ja mistäs sit oisin tiennyt jos vaikka olisin baarista pokannut?

Vierailija
13/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlainen on-off suhde serkkuni kanssa ja eipä sitä kyllä kehdannut sukulaisille mainostaa. Vaikka se onkin ihan laillista ja jotkut menevät serkkujensa kanssa naimisiinkin. Silti jonkin stigma siinä on.

Mutta jos se on tosi rakkautta, niin sitten siitä vaan. Teidän kahden elämähän se on.

Vierailija
14/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset meuhkaa insestistä, jos serkukset voivat naida ihan laillisestikin? Miten voi yhdessä sukupolvessa olla joku suuri hyväksymisen raja?

Mielipiteeni on, että serkun kanssa seksisuhde on merkki jostain todella vakavasta mielenterveyshäiriöstä tai traumaattisesta lapsuudesta tai jostain. Ei ole normaalia. Oli laillista tai ei.

Vierailija
15/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta laitontahan se ei ole. Suku saa olla aika avaramielistä jos sen hyväksyy, mutta kuuluvatko teidän asiat muille? Eikös se joku suomalainen miesnäyttelijä ollut naimisissakin serkkunsa kanssa ja heillä oli lapsikin? Nimi ei tule mieleen, on kuitenkin tuttu naistelehtien juorupalstoilta.

Vierailija
16/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tavannut ;D

Ja siis yhden kanssa heistä nyt FB-tuttu,serkkuja on jäljellä käsittääkseni vielä 3 ainakin joita en tunne joista 2 miestä. Tiedä vaikka oisinkin naiskennellut jonkun heistä kanssa...?

Vierailija
17/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on yksi kaukaisempi serkku jota olen koko ikäni nähnyt vain suurimmissa sukujuhlissa, ikäeroakin noin 10v, nyt aikuisena 35-45v, en yhtään ajattelisi että hän on serkku ja voisin vaikka...

Sitten on niitä serkkuja joiden kanssa on kasvanut aikuiseksi ja heidän kanssaan tosiaan ollaan kuin veljiä ja siskoja.

Vierailija
18/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti pystyisi mihinkään suhteeseen heidän kanssaan. Pelkkä tieto SUKULAISUUDESTA ja seksistä olisi niin kuvottavaa, etten kykenisi.

Mun raja ei kulje edes pikkuserkuissa. En pystyisi seksisuhteeseen edes viidennen polven serkusten kanssa. On jotain pahasti vialla, ellei tästä maailmasta löydy suvun ulkopuolista miestä sänkyyn.

Vierailija
19/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sisarusten kesken. Ei serkukset ole millään muotoa sisaruksia eikä heillä ole samat vanhemmat, mikä siinä niin yököttää?

Vierailija
20/94 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos löysin Sen Oikean

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan