Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten joku voi sietää miehen tupakointia, ellei itse suhuttele?

Vierailija
12.08.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en tuon takia erotakaan halua. Itse lopetin kun aloin odottaa esikoista, mies jatkoi. Pusuttelu on loppunut kyllä melkein kokonaan. Mies kyllä ahkerasti pesee hampaitaan yms, että saisi multa pusuja, ja kyl se sit saaki, jos hengitys on mahd raikas.

Vierailija
2/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän paljon muutakin ja hän sietää myös minulla olevia ominaisuuksia.

Ei tämä elämä mene niin kuin MINÄ haluan, parisuhteessa on kaksi osapuolta ja keskinäinen kunnioitus toista kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni polttaa ja melkein kaikki kaverini.

Vaikka istumme samassa pöydässä terassilla niin ei minua haittaa vaikka muut polttaa.

Vierailija
4/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän jonkinlaisena itsekkyytenä tupakointia ja siitä aiheutuvaa hajua ja rahanmenoa. Eihän lopettamiselle pitäisi olla mitään estettä, kunhan tahtoa vaan löytyisi.

Vierailija
5/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kolmannen tapaamisen jälkeen ilmoitin, etten seurustele tupakoivan miehen kanssa. Mies lopetti eikä ole onneksi alkanut uudelleen. Tietää nimittäin, että minä en sietäisi polttelua ja osoitteet menisivät vaihtoon jos alkaisi.

Ja tämä ei ole kontrollihakuista toimintaa, vaan mulla on vaan niin vaativa hajuaisti. Vihaan pahaa hajua sen joka muodossa enkä varmaan edes fyysisesti kykenisi seksiin miehen kanssa joka haisee pahalle. Suukoista nyt puhumattakaan.

Vierailija
6/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelun aloittamisesta ja naimisissa oltu melko tasan 10 vuotta.

Vierailija
7/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama homma kun kolmosella.

Vierailija
8/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tosin ei tupakoi. Mutta yhdessä vaiheessa aloitti sauhuttelua ja siinä vaiheessa ilmoitin että joko minä tai tupakka. Molempia ei saa. Päätti ottaa minut. Ehkä vähän itsekästä mutta mies sai itse valita aivan seurustelun alkuvaiheissa.

Vierailija
9/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelu ei tule kyseeseen tupakoivan kanssa. Kumpi sitten parempi; molemmat polttavat tai mieskin lopettaa.

Vierailija
10/10 |
12.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten suututtaa se, että vaikka koko ajan eletään ihan kädestä suuhun, eikä aina riitä rahat perustarvikkeisiin, kuten maitoon tai vaippoihin, vaan joudutaan lainaamaan, niin TUPAKAA on AINA. En ymmärrä mistä se raha sitten ilmaantuu kun aski tyhjenee. :(