Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvä aluslakana ja tyynyliina?

Vierailija
11.08.2011 |

Vanhat lakanat alkaa olla tiensä päässä ja uusia pitäisi ostaa. Haluaisin suht paksut, tukevat ja napakat aluslakanat ja tyynyliinat, joko puuvillaa tai puuvillasatiinia, joko "tavalliset" tai muotoonommellut.

Onko kenelläkään kokemuksia Stockan Casa-sarjan lakanoista? Entä Hemtex? Joku muu sarja (ei Anttilan Anno)? Mulla on tällaiset lakanat ja tyynyliinat Stockalta ja haluaisin jotain yhtä paksua ja hyvän tuntuista.

https://stockmann.com/webapp/wcs/stores/servlet/Product/Villa-Stockmann…

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän asti ollaan pärjätty perintö- ja lahjalakanoilla, mutta nyt pitää ostaa uusia. Haluaisin hyviä ja kestäviä, hinnalla ei ole väliä, koska saavat sitten kestää loppuelämän.

Vierailija
2/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä oon kait vähän lakanfriikki, en kestä huonolaatuisia lakanoita. Hemtexin lakanoista on vain surkeita kokemuksia; lakanat olivat epämiellyttävää materiaalia ja silityksen ja hyvän kuvauksen jälkeenkin tosi ryppyiset. Stockkan lakanoista vain hyvää sanottavaa. Meille olen ostanut sekä Stockman Casa-lakanoita sekä Stockman Villa-lakanoita sekä joitain ulkomaan merkkisiä lakanoita -kaikki olleet hyviä (ok, yhden mitkälie merkkiset tyynyliinat olivat kyllä laaduttomia ja napit lentelivät irti alta aikayksikön). Itse menen kyllä aina paikan päälle hiplaamaan niitä materiaaleja kun sitten saan varmistuksen laadusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää että Stokkalta olen ostanut myös lasten sänkyihin (petareihin) erittäin käteviä kirjekuori-aluslakanoita.

Vierailija
4/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan yksivärisiä Casa-lakanoita olen hypistellyt, mutten oikein saa selvää ovatko ne hyviä vai eivät. Ne olisivat nyt tarjouksessa, joten jospa uskaltaisi ostaa yhden aluslakanan ja pari tyynyliinaa ja testata. Jos ovat hyviä, voisi hankkia lisää.

Muita kokemuksia otetaan vastaan!

T. Ap, joka pahoittelee toimimatonta linkkiä.

Vierailija
5/5 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paksut, ja tanakkaa puuvillaa olevat lakanat.

Ostan vain Finnlaysonin lakanoita. Ovat kestäneet kymmenenvuotta, eikä menneet miksikään (kerran viikossa peu 60 asteessa).

Pussilakanoina ja tyynyliinoina olen ollut tyytyväinen Stockmannin Villa-sarjaan, Finnlaysonin pussilakanoihin, sekä tietty esim. Lexington/Gantin pussilakanoihin, maksavat vain niin pirusti! Äläkä osta mitään Stockan hullujen päivien tarjouslakanoita (ovat usein oikeasti kakkoslaatua, varsinkin nämä huippukallliit pussilakanamerkit!!)