Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä raskausviikolla ei enää saa nukkua selällään?

Vierailija
11.08.2011 |

Voiko jo viikolla 21 vaikuttaa verenkiertoon? Vai miksiköhän mun jalat puutuu yöllä niin kovasti?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ei mulle ainakaan moista ole kerrottu yhdenkään raskauden (3kpl) aikana neuvolassa.

Itse lopetin selälläni nukkumisen kun vauva alkoi painaa muita sisäelimiä. Tuli aina huono olo ja muutenkaan olo ei ollut mukava.

Vierailija
2/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsalla, vaikka mulla olikin aina iso vatsa. Tein jotain tyyny röykkiöitä ja peittokasoja ja meni makaamaan niiden päälle puoliksi, niin hyvin pystyi nukkumaan. Mä ajattelin, että niin kauan kuin ei tunnu huonolta, voin nukkua vatsallani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain viikoilla monille tulee heti huono olo kuten itsellänikin, se on merkki siitä, että käänny. Eli et pysty vahingoittamaan itseäsi ekä vauvaasi selällään nukkumisella.

Vierailija
4/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan kielletty?

Itse nukun edelleen 30.viikolla nimenomaan selällään, tyyny jalkojen alla. Kyljellä nukkuessa puutuu pakarat ärsyttävästi ja herään aina jos yritän kääntää kylkeä. Monilla kyllä alkaa vatsa painaa verenkiertoa selällään, mutta mulla ilmeisesti ei..

Vierailija
5/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tullut huonoa oloa tms. Ei kai sitä varsinaisesti ole kielletty jos itse pystyy niin olemaan. Mutta usein piti yöllä muutenkin vaihtaa asentoa koska minulla ainakin puutui molemmista jalista issias hermo jos liian kauan oli yhdessä asennossa.

Vierailija
6/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei tule huono olo, niin tottakai saa! Lääkäri sanoi tämän....

Vierailija
7/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyny nukkuumaan selälleen edes raskauden alussa (en nyt muista viikkoja) kun rupesi samantien pissattamaan ihan hulluna ja "sattui" virtsarakkoon. Oon siis koko ajan nukkunut kyljellään.. Nyt kun on rv24 niin aamuisin on ollut lonkka tosi kipeä kyljelleen nukkumisesta:/