Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko automerkki statusmerkki?

Vierailija
10.08.2011 |

Moni sanoo ettei missään nimessä ostaisi mersua, bemaria yms mutta jos lottopotti tai kunnon perintö pärähtää niin kuinka ollakkaan "hienostoauto" löytyykin pian pihasta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se on entinen "huonostoauto".

Nythän siinä on samoja osia kuin volkkarissa ja audissa.

Vierailija
2/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo ettei missään nimessä ostaisi mersua, bemaria yms mutta jos lottopotti tai kunnon perintö pärähtää niin kuinka ollakkaan "hienostoauto" löytyykin pian pihasta

se, jos sillä on tarpeeksi arvoa.

Kuka vaan voi ostaa tonnin hintaisen Mersun.

Mutta kun pihassa on sadan tonnin arvoinen (uutena vielä paljon enemmän maksanut) vehje niin statusarvoa alkaa jo löytyä.

Ja tietysti oma eikä pankin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen valinnut autoni ja merkkini omien tarpeideni mukaan.

Auton suhteen olen aika kriittinen. Vaativa siinä suhteessa.

Kuitenkin olen aina ostanut auton johon varani riittävät.

Vierailija
4/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutetuille henkilöille.

Oman autoni pitää olla turvallinen ja hyvässä kunnossa, mutta mitään erityistä statusarvoa sillä ei ole. Yhtään ylimääräistä euroa en laita sen ulkonäköön esim. Auto on todella huono sijoituskohde.

Jos lotossa voittaisin, voi olla että ostaisin melkein uuden, vähän sisäänajetun n. max. 30 000 e perheauton, sen enempää en lähtisi silloinkaan "brassailemaan".

Vierailija
5/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole hienostoautoja. Monellakin keskituloisella on kyseinen automerkki pihassa.

Suomessa ei edes kauheasti ole hienostoautoja koska verot ovat niin älyttömiä niissä (korkean hinnan lisäksi).

Vierailija
6/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mersu on olevinaan hienosto auto. Isäpuolenikin aikoinaan leikki niin varakasta miestä että, no kuikas olikaan oli just näitä "ei mitään kouluja käynyt" perusti yrityksen ja leikki rikasta. Ensimäinen auto oli tietty mersu ja vitsaili aina bussia odottaville ihmisille: köyhät kyykkyyn, johtaja tulee mersulla! Yök helvetti EN KOSKAA MILLOIKAAN OSTA MERSUA!!!!! Kotona kuitenkin kaikki oli päin helvettiä, varaa ei ollut harrastaa tai edes syödä kunnolla:(

Vierailija
7/7 |
11.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten status on ihan muista asioista kiinni, ei rahalla ostettavasta autosta.

Samannakoisiakin alkavat autot olla. Kaliforniassa varsinkin voi vuokrata punaisia avo- Ferrareita ja Alfa Romeoita, yleensa niilla ajelevat turistit elamansa matkalla 'fiilistellen' ja olettaen etta kaikki nyt kadehtivat heita, NOT.

t. kyyninen usalainen.