Mitä mieltä uudesta meandi-mallistosta?
Kommentit (17)
kyllä mulla on kestänyt kaikki mitä sieltä olen ostanut, eikä ole haalistuneet.
Tytölle menee vieläkin mekko 62/68 ja on 1v2kk ja vaatekoko 86cm..empä ole muilta valmistajilta vaatetta löytänyt mikä menisi yhtä pitkään!
ap
Ainahan ne on olleet kapeita, tilasinkin nyt sitten koon 122/128 housut tyttärelleni, joka normaalisti käyttää vielä kokoa 110/116. Ja kuinka ollakaan, nuo isommat olivat hänelle pienet!!! Kiristivät pepusta ja vyötäröltä, ja todellakin ensimmäiset vaatteet olisivat olleet hänellä tuota kokoa. Ja sitten niissä housuissa oli taas se ärsyttävä nappi selkäpuolella, vuosi tai pari sitten kokeilivat narua vyötäröllä, mutta palasivat sitten tuohon vanhaan kamalaan nappisysteemiin.
Tilasin itselleni kärpässienipipon, pojalle koppispipon ja sukkapaketin, tytölle sienipaidan ja sukkapaketin ja tulevalle vauvalle tassunjälkipeppuplyysihousut.
Katsomaan, en ostamaan...
Punainen, pöllö-tunika kiva. Ei juuri muut.
Ostan sitten huutiksesta tai jostain halvemmalla, jos jotain oikein haluan.
Kalliita!
Ihan kivoja vaatteita, mut tällä kertaa ei ollu tunnetta et toi on pakko saada.
harmi kun ei ole sitä erillistä teinivaatemallistoa enää :-(
Verkkarit oli kivan näköiset, joissa kaarevat tikkaukset.
löyrin ne paitaa jotka kelpuuttaisin ulkonäöllisesti mutt ovat minusta ylihintaisia. Peekaboo chiken oli muuten jees, mutta linnun peräreikä häiritsee esteettistä silmääni.
mauttomia ja huono laatuisia. Sopii hyvin kutsuilla myytäviksi, kun ei paremmasta tietoa.
mauttomia ja huono laatuisia. Sopii hyvin kutsuilla myytäviksi, kun ei paremmasta tietoa.
meinaatko että kutsuille kutsuttu ja menevä ihminen ei oo koskaan kuullut mistään muista lastenvaatteista?
niiden olevan huonolaatuisia. Itse en ole edes kokeillut. Eivät sovi tyylitajuuni. Ihmettelen, miksi ne ovat niin olevinaan erityisen ihania. Minua suorastaan huvittaa, kun jotkut äidit tuovat lapsiaan päiväkotiin, kerhoihin ja ties mihin niin tyyriinä kyseisissä vaatteissa. Mikään niin merkkivaate ole...perus kamaa, ihan arkivaatetta, mikä sopii hyvin sinne päiväkodin seinien sisään.
niiden olevan huonolaatuisia. Itse en ole edes kokeillut. Eivät sovi tyylitajuuni. Ihmettelen, miksi ne ovat niin olevinaan erityisen ihania. Minua suorastaan huvittaa, kun jotkut äidit tuovat lapsiaan päiväkotiin, kerhoihin ja ties mihin niin tyyriinä kyseisissä vaatteissa. Mikään niin merkkivaate ole...perus kamaa, ihan arkivaatetta, mikä sopii hyvin sinne päiväkodin seinien sisään.
Ihme kuvioita, muutama ihan kiva kuten se seepra. Ehkä tilaan joitakin, mutta ei mitään musthave-kamaa.
Viime kevään mallistosta oston ja lähinnä ihmetytti kilojen vaihtelevuus eri mallin mukana. Toiset housut oli piukat ja toisia ei voi kuvitellakaan laittavansa vielä vuoteen, sama koko kuitenkin molemmissa.
Kalliita ja huonolaatuisia. Ei ole ostoslistalla!