Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perse. Taapero löi palikalla mun silmien väliin.

Vierailija
09.08.2011 |

Nyt on hirvee mustelma nenän juuressa ja käväsin just neuvolassa. Toivottavasti ne ei luule et mies hakkaa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jouduin menemään kerran töihin posikipää mustana, kun taapero sai hepulikohtauksen ja huitoi sellaisella letkuohjattavalla autolla päin naamaa.

Työkaverit katsoi ensin vähän ihmeissään kun ilmoitin että katsokaa, turpiin tuli eilen.

Sitten kyllä jatkoin että meidän 3 v räyhähengeltä, pitäisiköhän se viedä johonkin kasvatuslaitokseen :)

Vierailija
2/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite just hyppyytin meidän vaavia, makasin lattialla ja se kiipee jaloista ylöspäi.. Polvi suoraan palleihin!!

Tuskaa.. Itkettää !!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin vain mies joutuu selittelemään. Jos nainen saa mustan silmän niin molemmat joutuvat selittelemään.

Vierailija
4/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hän laski päänsä alas ja nosti sen ylös niin, että takaraivo kumautti mua leukaan. Jäi kieli väliin. Verta tuli ihan stanasti, kauhea haava kielen sivussa.

Minä siitä Dextran päivystykseen naama veressä.

Lääkäri nauroi, kun yritin mongertaa, mistä vamma tuli. Että kaikkea hänkin on kuullut, mutta ei aiemmin hampaidenpesuvammoista...

No, otin särkylääkettä kuurina, vamma parani vajaassa viikossa. Olisi ollut kuulemma paha tikatakaan, koska kieli on kovin liikkuvainen lihas.

Vierailija
5/5 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(ei siis oma) raapaisi haavan silmään. Se oli melko kipeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi