Erilaiset siveyskäsitykset
Toisilla on erilaisia siisteyskäsityksiä, mutta meillä on mieheni kanssa aivan erilaiset siveyskäsitykset.
Harmittaa, kun mies esim. viikonloppuisin saattaa haahuilla täällä kotona päivät pitkät ihan ilkosillaan ja minun mielestäni se on säädytöntä, ainakin jotkut kolitsihousut ja teeppari kuuluu minun mielestäni asialliseen kotipukeutumiseen.
Kommentit (5)
tiedä mitä ihan yhtäkkiä ja arvaamatta saattaa valua jostain ruumiinaukosta.....Syksykin tulee; kuinka se edes tarkenee? Osta sille joku fliis-asu vaikka, sehän on ihana yllä, ihan kuin pimpulia pitäisi!
eikä edes missään bokseri-mallisissa vaan ihan pikkuisissa tavallisissa miesten alkkareissa ja musta se on vähintääkin OUTOA kun on pukeutunut ihan säännöllisesti silleen vaikka tosiaan heillä saattaa olla kylässä lasten kavereita. Itsekin olen pari kertaa vienyt/hakenut lastani heiltä ja tyyppi aukasee oven ja jää siihen rupattelee niissä pikkareissaan ihan niin kuin ei mitään
Isääni, joka kulki kavereidenkin nähden kalsareissa ja usein vielä kaljapuollo kädessä...(niin traumaattiseta, että olin jo melkein unohtanut).
Voi jee näitä teidän lyhennyksiä, ei varmaan vaadi paljoa kirjoittaa t-paita?
Onpa ihmeellinen mies..:o