Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ihmetyttää... en ole periaatteessa laihduttanut, ehkä hieman

Vierailija
09.08.2011 |

tarkkaillut syömisiäni. Vähentänyt makean ja muiden herkkujen syömisiä ym. Lisäksi olen lisännyt liikuntaa, lähinnä kävelylenkkien muodossa. Nyt moni on sanonut että olen laihtunut. Mielestäni en ole ja vaaka näyttää myös suht samaa lukua kuin ennenkin. TUo kyllä on saanut minut motivoitumaan laihdutukseen, mutta en tiedä mitä voisin enempää tehdä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla laihtuminen lähti käyntiin juuri noin. En varsinaisesti laihduttanut ollenkaan, vaan muutin ruokailu- ja liikuntatottumuksiani. Havahduin, kun mies totesi minun laihtuneen (ja silloin oli kiloja lähtenyt ehkä 2). Sen jälkeen saldo yhteensä on -10kg ja BMI 22.

Vierailija
2/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt voisit lisätä

- veden juomista -- 1,5-2 litraa ihan sitä itseään päivässä

- tuoreiden kasvisten, marjojen ja hedelmien syömistä vähintään 500 grammaan päivässä (= iso salaattiannos- siis lautasellinen - pari, kolme hedelmää ja pari tomaattia)

--> nämä vievät tilaa muulta syömiseltä ja ruokavaliosi kevenee entisestään. saat myös entistä enemmän suojaravinteita ja antioksidantteja.

Kävelylenkkien perään kannattaa lisätä vaikka 10 minuuttia voimaharjoittelua -- energian kulutus tehostuu, kun isot lihasryhmät muuallakin kehossa saavat töitä. Tee punnerruksia, vatsalihasliikkeitä ja kyykkyjä tai nostele käsipainoja -- riittävän painavia.

Lisäksi ryhdy venyttelemään muutamana iltana viikossa, vaikka kun katselet telkkaria. Venytä pitkät taka- ja etureiden lihakset, pohkeet, pakarat, rintalihakset ja kyljet. Pyörittele olkapäitä ja nilkkoja. Vie aikaa muutaman minuutin ja lisää lihasten aineenvaihduntaa ja tehostaa kuona-aineiden poistumista kehosta. Usko tai älä, tämäkin tehostaa huomaamattoman laihtumisen projektiasi.

vaikka lisäisit yhden näistä muutoksista rutiineihisi aina 2 viikon välein, jouluna huomaat jo isoja muutoksia kropassa. Jos olet saanut kunnonkohotuksen ja kaventumisen noin hienosti liikkeelle herkillä ja kestävillä konsteilla, en edes suosittele kaikkiin uusiin rutiineihin heittäytymistä kerralla -- elämästä tulee helposti suorittamista ja kaikki ajatukset pakkaavat uusiin "pakkoihin". Ota mieluummin vesi ohjelmaan tänään ja kun siitä on tullut huomaamaton tapa, kiinnitä huomio kasviksiin. Liikuntapuolella ryhdy vaikka vähän lihasjumppaamaan joka toinen kerta kun käyt kävelyllä ja venyttelemään joka toinen.

Onnea projektiisi, olet valinnut tosi hyvän ja järkevän tavan lisätä hyvinvointia!

T: pt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla laihtuminen lähti käyntiin juuri noin. En varsinaisesti laihduttanut ollenkaan, vaan muutin ruokailu- ja liikuntatottumuksiani. Havahduin, kun mies totesi minun laihtuneen (ja silloin oli kiloja lähtenyt ehkä 2). Sen jälkeen saldo yhteensä on -10kg ja BMI 22.

Vierailija
4/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo kannustaa paljon. Laitan tämän ketjun suosikeihin ja koitan lisätä noita mainitsemiasi asioita. Ongelma onkin ollut, että en oikein tiedä mitä liikuntaa voisi kotona tehdä ja minälaisia liikkeitä. Siksi olen pelkästään tyytynyt kävelemään. ap

Vierailija
5/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mihinkään massiivisiin toimenpiteisiin ei tarvinnut alkaa. Muutama kuukausi pudottamiseen meni, eli ei lähtenyt kovin vauhdilla. Nyt on jo muutaman kuukauden pysynyt kilot kurissa, ruokavalio sekä annoskoot ovat kondiksessa ja liikunta säännöllistä.

Vierailija
6/6 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten mihinkään massiivisiin toimenpiteisiin ei tarvinnut alkaa. Muutama kuukausi pudottamiseen meni, eli ei lähtenyt kovin vauhdilla. Nyt on jo muutaman kuukauden pysynyt kilot kurissa, ruokavalio sekä annoskoot ovat kondiksessa ja liikunta säännöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi