Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis mitä! Näin lindexillä fleece (tai vastaavan)

Vierailija
08.08.2011 |

haalarin joka oli ainakin 170cm. Kelle ne on tarkoitettu?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mun 14v sanoi, että ei ikinä pistä tuollaista päällensä.

Monesta asiasta on noin sanottu mutta sitten kun niitä näkyy kaikilla niin sellainen pitää saada :)

Vierailija
2/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläluokilla on nyt alkanut muutenkin näkyä viime lukuvuosina rennompaa muotia. Tytötkin saavat kulkea esim. löysissä college-housuissa ja olla silti ihan "cool"`? - Onko mammojen mielestä sitten se yliseksuaalistava roiskeläppä ja pillihousumuoti yhdistettynä pikkuriikkiseen toppiin parempi? Tai poikien nilkoissa viistävät farkut ja puoleen perseeseen näkyvät kalsarit?

Tämä muotihan on salliva ja käytännöllinen, varmasti mukava ja lämmin päällä. Mikä ihme siinä muka on hirveää?

Itse en nyt tuollaisessa tietenkään kulkisi, mutta harvoinpa aikuiset ihmiset nuorisomuodin mukaisissa rytkyissä muutenkaan julkisesti liikkuvat. Sen sijaan, vastoin kuin viime vuosien muita nuorisovillityksiä, tuollaisen voisin hyvinkin ottaa kotivaatteeksi, sillä se on varmasti pirun mukava päällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä vaaleansinisen! En suostunut ostamaan. Ihan kamala smurffipuku!

Vierailija
4/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi mun 14v sanoi, että ei ikinä pistä tuollaista päällensä.

Monesta asiasta on noin sanottu mutta sitten kun niitä näkyy kaikilla niin sellainen pitää saada :)

Vierailija
5/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(luokassa)? Ja kun tulee pakkanen, vetäseekö ne siihen päälle reimatecin?

Vierailija
6/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosin ihmisten ilmoilla käytettäväksi vaan talven kotiasuksi. Näyttää ihan tolkuttoman mukavalta ja lämpimältä. Itse asiassa tykkäisin vielä enemmän sellaisesta potkupukumallista jossa olisi myös sukkaosa, meillä on talvisin sen verran kylmät lattiat.

Vierailija
7/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kotiasuna, mutta ei hänkään se päällä halua julkisesti liikkua

Vierailija
8/15 |
09.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkin toivonut, että muotia olisi lämpöiset, rennot vaatteet. Itse toppahaalareissa talvella on palellut teinityttöjen puolesta, joilla selvästi unohtuneet kesäkamppeet päälle.

Vierailija
9/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://jumpinshop.com/webshop/

:D Ne on kuule muotia, että ei kun ostamaan ja kartsalle.

Vierailija
10/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just mammat ovat vuosikausia pauhanneet, että ekaluokkalainen ei saa enää käyttää haalareita, niin nyt niissä joutuu kulkemaan mammatkin:)

Vierailija
11/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä nuo linkin vermeet oo ees ihan halpoja.. Millonkohan sitä joutuu ostamaan ittelle Reimatecin haalarit ja kypärämyssyn? Kuomiahan jo saakin... ai nii, nehän pilaa jalat... No, Vikingin Goret sitten...

Vierailija
12/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Ehdotin miehelle että sais semmosen lahjaks,siel oli semmonen pinkkiraidallinen :D

Vierailija
13/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi mustavalkoraidallinen on aivan ihana. Mutta repeän mielikuvaan itsestäni se päällä. Olen 168cm/92 kg...

Ajatelkaa nyt :D

Vierailija
14/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pistä tuollaista päällensä.

Vierailija
15/15 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesällä kansainvälisillä leirintäalueilla toooodella monella lapsella ja aikuisella. kiva vaate varmaan käydä asioimassa esim. vessassa ja suihkussa huoltorakennuksissa ja palata takaisin teltalle/asuntovaunuun.