Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi täällä on niin paljon happamia ja ivaamisesta nauttivia ihmisiä?

Vierailija
08.08.2011 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mäkin. Ajattelen, että ovat onnettomia ja pettyneitä elämäänsä. Tulevat tänne purkautumaan. Onneksi voin itse olla onnellinen elämääni. :)

Vierailija
2/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin aito välittäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä menee lasten ehdoilla.

Vierailija
4/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2. Tim. 3:

"Lopunajan ihmiset

1 Sinun on tiedettävä, että viimeisinä päivinä koittavat vaikeat ajat.

2 Silloin ihmiset rakastavat vain itseään ja rahaa, he ovat rehenteleviä ja pöyhkeitä, he herjaavat ja ovat vanhemmilleen tottelemattomia. He ovat kiittämättömiä, jumalattomia,

3 rakkaudettomia, leppymättömiä, panettelevia, väkivaltaisia ja raakoja, kaiken hyvän vihollisia,

4 petollisia, häikäilemättömiä ja järjettömiä. He rakastavat enemmän nautintoja kuin Jumalaa,

5 he ovat ulkonaisesti hurskaita mutta kieltävät uskon voiman. Karta sellaisia!"

Vierailija
5/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee joku kertomaan, miten vika on sussa, että oot vaan kauhee prinsessa, kun et kestä ihmisten rehellisiä (!) mielipiteitä.

Vierailija
6/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten ehdoilla totta kai mutta ei mulla silti ole mitään tarvetta ivailuun. Olen erittäin onnellinen elämääni näin! t. ap

Vierailija
7/7 |
08.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että oli asia mikä hyvänsä, niin se kaatuu ihan päälaelleen tai vääristyy ihan oudosti, joku heittää sivusta ihan ihme juttuja ja alkaa nälvimään ketjun aloittajaa tai muita siinä... siis sen täytyy olla jollekulle suurikin huvi.

Aika luuserimaista käytöstä tosin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kolme