Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun reisiä vaivaa?!!! Maitohapot iskevät heti!!!

Vierailija
07.08.2011 |

Siis heti kun vähänkin liikun; nousen portaat esim. toiseen kerrokseen, teen kuntosalilla treeniä, fillaroin, lähden kävelylenkille... >:(

Takana on vuoden kestänyt ahkera kuntosalitreeni, joka nyt loppukesästä on ollut vähän satunnaista (pieni parin viikon taukokin oli). Reisilihakset siis ovat kai kunnossa, kuitenkin? Hölkkäsin keväällä pitkiäkin lenkkejä, mutta vamman vuoksi ne piti lopettaa ja kesällä oli yksinkertaisesti liian kuuma edes kävelylenkeille (paitsi harvakseltaan lenkkeilin). Fillarilla tulee ajettua lapsen kanssa 5-10 kilsan lenkkejä.

Omasta mielestäni aerobinen kunto on nyt vähän heikko, mutta selittääkö sekään tuota maitohappoilua??? Pohkeissa tms. en sitä huomaa, siis vain reisissä.

Mistä voi olla kyse....?

terveisin syksyn hölkkälenkkejä kauhun sekaisin tuntein odottava äippä

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin ravintoaineen puutokselta. Mietiskele, puuttuuko ruokavaliostasi jotain vitamiineja/hivenaineita.

Vierailija
2/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin ravintoaineen puutokselta. Mietiskele, puuttuuko ruokavaliostasi jotain vitamiineja/hivenaineita.

syön terveellisesti, paljon kasviksia, marjoja, täysjyväviljaa, vähärasvaista lihaa... D-vitamiinia ja Omegaa otan purkista.

Muita näkemyksiä??

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiuminpuutokselta vaikuttaa:) eli apteekista (taitaa saada myös ruokakaupoista) magnesiumia kehiin niin johan helpottaa... itsellä ainakin auttoi.

Vierailija
4/4 |
07.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi samoin, kun olin raskaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi