Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea ihmissuhdetilanne..kääk!!

Vierailija
06.08.2011 |

Miten itse suhtautuisit tilanteeseen, jossa toisen ihmisen 10 vuoden avoliitto karahti karille,sinulle olis ovet auki tosta noin vaan.

Saisit nimipäivälahjaksi kalliin kaulakorun,muuten vaan ruusuja jne. ja vielä tunnustuksen,että mikset se ollut sinä,niin olis ollut hyvä olla..ja 14 vuotta takaperin tuli seurusteltua tän miehen kanssa!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuisi tietenkin siitä, olenko itse vapaa, olenko vielä kiinnostunut miehestä ja onko hän hyvä tyyppi kaikin puolin. Ja jos nämä täyttyvät niin miksen voisi koittaa mitä tapahtuu, kunhan ei sitten käy niin että toinen käyttää mua vain laastarisuhteena.

Vierailija
2/3 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi tunne että silloin 14 vuotta sitten se oli mies joka jätti sinut eikä toisinpäin. Miksi mies jätti sinut silloin? Miksi mies sanoo nyt että "kunpa se olisit ollut sinä..." Onko varma ettei vain etsi jotain laastaria paikkaamaan pahaa mieltä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

romantisoinut mielessään kuinka elämä sinun kanssasi olisi ollut niin paljon parempaa. Mutta mistä sen oikeasti voi tietää??

Jos nyt heittäydyt kuvioon mukaan, niin varaudu siihen ettei se kauaa kestä Jossain vaiheessa arki astuu kuvioon ja miehen kuvitelmat haihtuvat. Ei se aina vaihtamalla parane. Sama arki se on edessä ennemmin tai myöhemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi