Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

millainen kampaus pukisi pulleaa?

Vierailija
06.08.2011 |

Painoa on siis ehkä kymmenkunta kiloa liikaa ja näkyyhän se naamassakin. Laihtua en tähän hätään ehdi, siitä turha tulla sanomaan, mutta ehtisin ensi viikolla parturiin. TUkka on nyt noin hartioille, se on ollut kerroksittain leikattu, mutta kasvanut ulos leikkauksestaan. Naama on sellainen tyypillinen suomalainen pallinaama.

Millainen leikkaus tähän sopisi? Haluaisin etät olisi tyylikäs ja viimeistely, mutta en ole hyvä ylläpitämään mitään. Hiuslaatu on se tyypillinen suomalainen vauvatukka missä hiuksia on paljon, mutta ne ovat ohuita ja liukkaita.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olisi värin vaihto???

Vierailija
2/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sillä on tietty "keventävä" vaikutus (vaikkei mikään kampaus tietenkään kymmentä kiloa näkymättömäksi tee - sama vaiva rahikaisella). Jos tukka on liian löysää ja painavaa niin lyhentäminen pitkähköksi polkaksi ja latvojen keventäminen ohennussaksilla helpottaa laittamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullealle sopii mielestäni usein parhaiten pitkät hiukset. Sanotaan mitä sanotaan, mutta minun mielestäni ne "hoikentavat". Olen huomannut tämän sekä itsessäni että tutuissani.

Poikkeuksia varmasti on.

Mutta siis, tarvitseeko sinun leikata hiuksia ollenkaan? Jos kasvattaisit. Vedä ponnarille ja pinneillä hiuksia kiinni sillä aikaa kun kasvatat.

Vierailija
4/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hiusten pituus sellainen, että eivät- kiinnitä huomiota leveisiin poskiin tai leukaan.

Kerrostusta, ja mieluummin suorat kuin kiharat.

Vierailija
5/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ole ihan sama millaset hiukset on ylipainosilla, kaikki miehethän kuolaa läskien perään, tämä on tänään niin monta kertaa tällä palstalla todistettu.

Vierailija
6/6 |
06.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullealle sopii mielestäni usein parhaiten pitkät hiukset. Sanotaan mitä sanotaan, mutta minun mielestäni ne "hoikentavat". Olen huomannut tämän sekä itsessäni että tutuissani.

Poikkeuksia varmasti on.

Mutta siis, tarvitseeko sinun leikata hiuksia ollenkaan? Jos kasvattaisit. Vedä ponnarille ja pinneillä hiuksia kiinni sillä aikaa kun kasvatat.

Ainakin itselleni sopivat pitkät hiukset, kun olin pyöreämpi. Nyt hoikkana olen leikkauttanut hiukseni lyhyiksi, minusta androgyyni tyyli sopii hoikalle ja pitkälle naiselle (vaikka sitten näyttäisinkin Palsta Mamman mielestä pikkupojalta ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi