Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaa että nyt jos olen raskaana se on varmaan poika :(

Vierailija
05.08.2011 |

Yhdyntä oli sinä päivänä kun mulla oli ovis, sain orgasmin ja asento oli sellainen että poikasiittiöt pääsee pitkälle. En yhtään ajatellut :(((

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisit nyt edes vähän olevinaan selittänyt "että eihän pojissakaan vikaa ole, mutta kun olisin niin halunnut..." vähän pidemmät löpinät olisivat menneet läpi.

Vierailija
2/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi edellistä ovat olleet poikia, uskon että tämäkin. Se on paha, kun oviksen aikaan panettaa niin pirusti, niin tuppaa aina tulemaan noita poikia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano että eihän pojissakaan ole vikaa, koska en haluaisi poikalasta. Ja nyt menin mokaamaan mahdollisuuteni tyttöön. Jos nyt en tule raskaaksi niin ensi kerralla täytyy olla tarkempi.

ap

olisit nyt edes vähän olevinaan selittänyt "että eihän pojissakaan vikaa ole, mutta kun olisin niin halunnut..." vähän pidemmät löpinät olisivat menneet läpi.

Vierailija
4/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jSe on paha, kun oviksen aikaan panettaa niin pirusti, niin tuppaa aina tulemaan noita poikia.

t.3 pojan onnellinen äiti

Vierailija
5/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä oli sinä päivänä kun mulla oli ovis, sain orgasmin

Mitakohan tekemista sinun orgasmillasi on raskaaksitulemisen kannalta? Tarkistko etta miehesikin sai, silla voisi jo ollakin jotain merkitysta... heh.

Vierailija
6/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska emättimen supistelu siirtää siittiöt lähemmäs kohdunsuuta.

Yhdyntä oli sinä päivänä kun mulla oli ovis, sain orgasmin

Mitakohan tekemista sinun orgasmillasi on raskaaksitulemisen kannalta? Tarkistko etta miehesikin sai, silla voisi jo ollakin jotain merkitysta... heh.

Vierailija
7/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitä sukupuolta on tulossa, jos väärää niin hae äkkiä katumuspilleri ja yritä seuraavan kerran vasta kun kalenteri lupaa sille kuulle oikeaa sukupuolta!

ps. mitä jos menisit sterilointiin huomenna?

Vierailija
8/8 |
05.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi jutut on huuhaata :). Kaitpa sen jo tiesit? Mulla on 2 tyttöä ja 1 poika ja kaikki on saanut alkunsa ovispäivänä ja joka kerralla sain orkunkin.

Ihan tiedoksi, että mun sisko sai pojan, vaikka oli aina halunnut tyttöä. Oli ostanut vaaleanpunaisia vaatteita jo ennen raskautumista, kun vaan niin haaveili tytöstä. No, nyt ei osaa kuvitellakaan, että tuo lapsi olisi tyttö. On umpirakastunut pikku vesseliinsä ja poika on jumalainen, suloinen rakkauspakkaus, joka rakastaa suukotella kaikkia, nauraa ja on vaan niin syötävän söpö, että lähes kaikki tytöt kalpenevat söpöydessä tälle hurmurille.

Se on kuitenkin sinun ihan oma pieni vauvasi, joka sieltä tupsahtaa (jos olet raskaana). Sukupuolella ei siinä vaiheessa ole mitään väliä. Näet sitten, vaikka nyt et sitä uskoisikaan.