Meitä täällä varmaan suurin osa on asiallisia ja mukavia äitejä?
Mitä voitais tehdä näille ala-arvoisille viesteille tällä palstalla. Mulla olis yksi ehdotus, peukkuja ylös tai alaspäin ja jos peukkuja alaspäin esim. 50 kpl, viesti poistuu automaattisesti ilman moderaattoria?
Ja haloo av-ylläpito, tässä teille ihan ILMAINEN vinkki siistiä tätä palstaa.
Pidetään yllä maanantai aamuun saakka, kunnes tälle palstalle joku henkilökuntaan kuuluva saapuu.
Kommentit (9)
Musta vaan ikävää, koska veikkaan, että ainakin 80% täällä palstailevista on hyväntahtoisia positiivisia ihmisiä, mutta se loppu 20% pilaa tän palstan maineen?
edes tutustunut kyseiseen palveluun, ennenkuin se jo poistui.
Mut joo, onhan tätä palstaa pyritty siivoilemaan tietyntyyppisistä aloituksista, ja aika poikkeuksetta huonolla menestyksellä.
Mun silmä osaa jo siivilöidä aika hyvin tätä hengentuotetta, enkä useinkaan tule avanneeksi niitä ikäviä aloituksia.
t: vanha ja kyyninen palsta-mammutti
mitkä täällä nyt ovat ala-arvoisia? Mä haen täältä huumoria ja mielelläni lueskelen kieli poskessa tehtyjä viestejä. Kärsin masennuksesta muutenkin, enkä tarvitse elämääni yhtään enempää tosikkomaisuutta ja vakavuutta. Pelkään, että olette kenties siivoamassa sen viimeisenkin ilon täältä.
Kun elämää on riittävästi nähnyt, ymmärtää että nyrpistely ja niuhottaminen ja hienostelu on turhaa. Voi naureskella niin vehkeille kuin kakkahuumorillekin, pääasia että joku saa huumoria elämäänsä.
Meitä on niin moneen junaan, eikä ole kiva, jos kukkahattutädit siivoavat muut pois palstalta.
Itse asiassa palstaan tympääntyneet voivat aivan hyvin mennä sinne asiallisille rekisteröitymistä vaativille alueille. Siellä on paljon vähemmän kyllä kävijöitä, mistähän se johtuu?
ja jättää palsta meille, jotka oikeesti haluaa asioista keskustella. Fiksusti, koska meitä täällä kuitenkin on enemmistö.
ja jättää palsta meille, jotka oikeesti haluaa asioista keskustella. Fiksusti, koska meitä täällä kuitenkin on enemmistö.
sä sen tiedät?
Kyllä mä vastailen provoihin samalla mitalla, mutta keskustelen toisissa ketjuissa ihan asiallisesti.
Palsta on nykyään hiljentynyt aika kovasti, joten täältä loppuu lukeminen jos ketjuja aletaan karsia. Mikä siinä on niin vaikeaa sivuuttaa ne provot vetämättä hernettä nenään?
nyt kun koulut ei vielä ole alkaneet, on täällä tosi paljon alaikäisiä. On myös paljon miehiä, lapsettomia ym. Kyllä sen noista jutuista muuten näkeekin, että moni kirjoittaa asiasta josta itsellään ei ole minkään valtakunnan kokemusta (=äitiydestä).
nyt kun koulut ei vielä ole alkaneet, on täällä tosi paljon alaikäisiä. On myös paljon miehiä, lapsettomia ym. Kyllä sen noista jutuista muuten näkeekin, että moni kirjoittaa asiasta josta itsellään ei ole minkään valtakunnan kokemusta (=äitiydestä).
Eikös tämä ole Vauva-lehden palsta, eikä Äitiys-lehden palsta? Ja vauvoilla on aina isäkin, joten miksi miehet iseinä ovat asiaankuulumattomia keskustelijoita?
Eikös tämä ole Vauva-lehden palsta, eikä Äitiys-lehden palsta? Ja vauvoilla on aina isäkin, joten miksi miehet iseinä ovat asiaankuulumattomia keskustelijoita?
Lisäksi kannattaa huomioida, että täällä näyttää olevan varsin yleisluontoisia, mielenkiintoisia keskusteluita aiheesta kuin aiheesta, eikä silloin ole kovin suurta merkitystä sillä, onko kirjoittaja äiti tai isä, sinkkunainen tai sinkkumies. Hyviä pulinoita joka tapauksessa laidasta laitaan.
käytössä jokin aika sitten, mutta poistettiin, kun kukaan ei oikein käyttänyt sitä.