Mitä mieltä raskaanaolevasta morsiammesta?
Kommentit (12)
on mennä synnytyksen jälkeen. Onks miehel muka kiva olla ikuisesti yhdes, kun muijalla on p***u pilalla?!
Iso osa lapsista syntyy kuitenkin avioliiton ulkopuolella ja se on ihan tavallista. Miksi siis olisi jotenkin noloa olla raskaana häissään? Kummasti vaan tällaiset nolosteluperinteet silti elävät.
Harva morsian neitsyt on joten samakos tuo olla sitten vaikka raskaana
Kuten myös se, ettei osata kirjoittaa "morsiamesta".
pystyy nauttimaan häistä raskaudestaan huolimatta täysillä.
mulla oli ainakin ihan huippuhäät. Ilman viinan lotrausta miellä muutenkin juhlittiin :)
että raskaus on tullut vähän yllätyksenä liian aikaisin eikä niin päin, että halutaan nopeasti naimisiin ennen vauvan tuloa. Jälkimmäinen on mielestäni noloa. Nopeasti pääsee naimisiin maistraatissa tai vaatimattomillakin tavoilla. Isot häät ovat vähän hassut, jos morsian on viimeisillään. Miksi ne häät on pitänyt järkätä juuri tähän rakoon?
Useampi ystäväni on ollut raskaana häissään. Melkein aina on ollut kyseessä ehkäisyn pettäminen, kun stressi on astunut kuvioihin häiden järkkäilyn takia. Puvut ovat silti mahtuneet päälle, joten suurin osa häävieraista ei ole tiennyt mitään. Eipä tuo ole ollut mikään elämää suurempi asia.
jotenkin saa sen kuvan, että naimisiin mennään vain sen raskauden takia, hirmu kiireellä ennen kuin lapsi syntyy.
näyttääkö silloinkin siltä, että äkkiä naimisiin ennen räjähdystä. Missäs tapauksessa raskaana oleva morsian ei ole nolo juttu?
Vähän säälittää kun ei pysty omissa häissään bailaamaan.
jotenkin saa sen kuvan, että naimisiin mennään vain sen raskauden takia, hirmu kiireellä ennen kuin lapsi syntyy.
Jos on lapsia ennestään ja morsian on raskaana, tulee vain mieleen se, että ehkä on vahinkoraskaus (häät siis päätetty ennen kuin huomattu raskautta tai ennen raskaaksi tuloa) tai sitten sillä ei ole ollut väliä.
että mentiin miehen ruokatunnilla (minä olin jo saikulla) maistraatissa naimisiin eikä pyydetty edes omia todistajia. Kampaajallekin valehtelin, että menen kaverin häihin :D
No ei nolottanut mutta huvitti kyllä. Me mentiin naimisiin ennen toisen lapsen syntymää ihan vaan siksi, ettei tarvinnut lähteä sinne ankeaan isyyden tunnustamistilaisuuteen. Naimisiin oltiin kyllä menossa jo ekan lapsen jälkeen ja suunnitelmissa oli mennä jossain ulkomailla naimisiin. Mutta ei sitten ehditty, mikä näin jälkeenpäin ei kyllä harmita yhtään. Olin siinä mustassa mammamekossa tosi hehkee morsian :)