Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

******Heinäsirkat, keskiviikkoa!******

02.11.2005 |

Heips! En ainakaan huomannut keskiviikon pinoa, joten aloittelenpa taas :) Ekaksi onnea huisin paljon uusille plussanneille :) Sinä joka kyselit siitä että koska näkyy syke ultrassa niin mä ainakin kävin viimeksi viikolla 7 ultrassa ja hienosti näkyi pikkuinen sydän sykkimässä :) Eli ultrassa näkyy aikaisemmin kuin sitten neuvolan niillä kuuntelulaitteilla saattaa kuulua vasta vk 12 tai jotain sellaista. Sitten omaa napaa :) Mulla ei vielä housut purista, mikä on kummaa kun esikoiselta puristi HETI kun plussasin. Pahoinvointi näyttää olevan enemmän iltalaatua, tuossa 7 aikoihin on etovin olo, viimeksi oli aamupahoinvointia. Muuten olo on aika pirtsakka, varsinkin kun esikoinen antoi nukkua koko yön, jippii! (poskihampaat tulossa, joten varmaan viim. 6kk ollaan nukuttu huonosti). Joo ja mäkin kyllä puhun mieluummin viikoista kuin kk. Jännää, että minkälaista pahoinvointia tulee nyt, kun meillä olis yks viikonlopun kyläreissu loppukuusta (ei kyllä mennä jos laatoitan joka aamu vessaa...) ja sitten joulukuun alussa työhönliittyvä kurssi, joka jää kanssa väliin jos on pahoinvointia. Saapa nähdä! :) Mäkin ajattelin ostaa nyt vähän uusia äitiysvaatteita, aivan oksettaa ne vanhat, kun niitä oli aika vähän ja piti kuitenkin melkein joka päivä samoja :P yök.

T:Moonagirl 5+3 :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki alkuviikoilla olevat kanssasisaret! Mulla on vihlonut tänään alavatsaan aina välillä, eri tavalla kuin aikaisemmat mahatuntemukset ja nippailut. No siis heti meinaa paniikki iskeä, kun syyskuun alussa oli keskenmeno viikolla 4+5 ja juuri vähän ennen oli tämän tapaista vihlontaa.. Voiko vihlonta kuitenkin olla normaalia? Onko muilla?

Muuten olo on ihan hyvä, pahoinvointia ei ainakaan vielä, on vain sudennälkä, voisin syödä KOKO ajan... Rinnat ovat jo kovastikin paisuneet ja arat. Ja siis muutenkin mulla on ihan eri lailla raskaana oleva-olo verrattuna syyskuiseen hedelmöittymiseen, jossa tod.näköisesti ei edes munasolu kiinnittyny. Tämä vihlonta vain nyt vaivaa... Jos jollain tietoa, haluaisin kuulla!

Tuulis81 rv 4+3

Vierailija
2/2 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on myös.. alkupäivinä se oli voimakkaampaa ja nyt se on muuttunut vaimeaksi nippaukseksi eikä tule säännöllisesti sillon tällön nappasee...mullakaan ei vielä kummemmin oireita ole rinnat on aavistuksen verran arat ja itkuherkkä olen..

T:nässi1 ja pippuri rv4+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla