Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka näitä mielialanvaihteluja kestää ?!

02.11.2005 |

hei palstalaiset,

onko muilla " ongelmia" mielialavaihtelujen kanssa ? mulla viikkoja kasassa 12 enkä todellakaan ole jatkuvasti onneni kukkuloilla. lapsi on toinen ja toivottu, mutta silti olen välillä paniikissa ja peloissani tulevasta. vauva-aika ei mua niinkään jännitä ja ihmetytä vaan tämä raskaana oleminen. tämä on niin pitkä aika. miten jaksan loppuun asti ? meneekö kaikki hyvin ? onko vauva terve jne. ? tällä hetkellä toivon vaan, että aika meni nopeasti ja kevät koittaisi. ihan älytöntä kun kuitenkin elämme päivä kerrallaan. toivon, että osaisin rauhoittua ja oppimisin nauttimaankin tästä ajasta enkä vaan koko ajan tuijottaisi allakkaa. mieheltä haluaisin enemmän hellyyttä ja tukea kuin saan. uskon, että sekin auttaisi. mutta ei häneltä oikein irtoa. onko muita kärsimättömiä joiden mielialat vaihtelevat ? mitä neuvoja antaisitte ?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on ollut koko raskauden ajan ihan samoja fiiliksiä. Tämä on jo kolmas raskaus enkä osaa vieläkään " rahoittua" ja elää tässä hetkessä. Toivon vaan, että aika menisi nopeasti ja saisin vauvan syliin:) Vaikka tiedän hyvin kuinka monta viikkoa raskautta on jäljellä niin kieputan tuota raskauskiekkoa ja katselen siinä olevia viikkoja-höpsönä toivon, että huomaisinkin olevani jo pidemmällä;-) *hassuttelee*

En osaa muuta sulle sanoa kuin, että täällä kohtalotoveri joskin jo pidemmällä menossa. En osaa sua valitettavasti auttaa, koska en itsekään ole löytänyt mitään " ratkaisua" tähän asiaan. Päivä kerrallaan ja kyllä ainakin mulla on ajoittain parempia päiviä/aikoja, jolloin osaan pysähtyä hetkeen:)

Tsemppiä sulle:)

Talvikki rvk 30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla