Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motivus?!

Vierailija
03.08.2011 |

Heips, olen ajatellut liittyä kuntosalinjäseneksi, ja motivus nyt kiinnostaisi (kun näyttää olevan huomattavasti halvempi kuin elixia, tosin elixialla hintaan kuuluu saliohjelman tekeminenkin....).

Ja nyt kiinnostaisi motivuksen kävijöiden kokemukset? Lähinnä kampista ja centeristä :). Kannattaako liittyä? Onko kuinka tungosta ko. paikoissa jumppatunneilla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun asuin keskustassa, mutta tungos tosiaan oli aivan valtava etenkin töiden jälkeen alkavilla tunneillla. Centerissä tuntui, ettei ilma kierrä ja jo jumppaan mennessä oli edessä oikein "muuri" tunkkaista ilmaa. Jumpat ja ohjaajat olivat hyviä. Tilat ihan riittävän siistejä minulle.

Sittemmin muutin Ruoholahteen ja vaihdoin Elixiaan. Salmisaaren Elixia on todella siisti, ilma on raikas jumppasaleissa ja tarjonta ainakin mulle ihan riittävä. Pukuhuoneet ovat supersiistit. Olen kuullut, että keskustan Elixiassa on ruuhkaista ja ahdasta, mutta siellä en ole käynyt, koska se on sen verran kaukana.

Vierailija
2/3 |
03.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt varmaan vielä enemmän kun Sörnäisten toimipiste loppui... eli saleja yksi vähemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaan!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi