Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku varaa itselleen lastenhoitohuoneen yli 30min?

Vierailija
01.08.2011 |

Olinpa reissun päällä ja pysähdyttiin huoltoasemalle. Lastenhoitohuone oli lukossa yli puoli tuntia ja odotin ulkopuolella niskakakkaisen, itkevän pikkuvauvan kanssa. Sylissä on aika hankala vaihtaa vaippaa, kun vauva on yltäpäältä kakassa vaatteita myöten.

Kokeilin ovea useaan otteeseen ja luulin jo oven olevan jumissa, eihän kukaan voi varata huonetta niin kauaa. No sieltä tulikin äiti vauvan kanssa ja sanoi miehelle että vauva söi hyvin. Oli siis lukkiutunut imettämään yli puoleksi tunniksi!

Ymmärrän, että toiset haluaa imettää lastenhoitohuoneessa, mutta älkää laittako pliis ovea lukkoon, ajatelkaa muitakin reissaajia, jotka saattaa tarvita sitä hoitopöytää.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ollaan jossain huoltsikalla jossa vaikka minkälaista porukkaa..

Ja kuka haluaa jonkun tuntematton vauvan kakan lemussa imettää omaa lastaan??

Vierailija
2/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mutta ei niitä voi kukaan itselleen varata puoleksi tunniksi. Pitää ottaa huomioon että muutkin saattavat tarvita vaipanvaihto- tai muita tiloja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oveen koputetaan ja kokeillaan ovea ja kuulee, että vauva itkee, ja jatkaa vaan imettämistään kaikessa rauhassa ovi lukossa. Lastenhoitohuoneessa on vessanpönttö, käsienpesuallas ja hoitopöytä.

Vierailija
4/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja usein lastenhoitohuone on hoitopöydällä varustettu vessa.

Vierailija
5/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te äidit kyllä itsekkäitä. Itse imettäisin autossa enkä varaisi hoitohuonetta tuommoisen asian takia.

Vierailija
6/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa vauvan vaippaa vaihdettua ilman hoitopöytää? Siis odotitko oikeasti puoli tuntia? Äly hoi..

Vierailija
7/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mutta ei niitä voi kukaan itselleen varata puoleksi tunniksi. Pitää ottaa huomioon että muutkin saattavat tarvita vaipanvaihto- tai muita tiloja.

Itse en sitäpaitsi ikimaailmassa imettäisi noissa huoltisten haisevissa wc-hoitohuoneissa. Imetän joko ravintolan puolella (harso siveästi olkapäällä rinnan peittäen) tai sitten vaikka autossa.

Vierailija
8/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei saa vauvan vaippaa vaihdettua ilman hoitopöytää? Siis odotitko oikeasti puoli tuntia? Äly hoi..

Ai sinä saat vaihdettua niskakakkaisen vauvan vaipan tuosta noin vaan ilman jotain hoitotasoa (tai muuta mihin saa laskettua vauvan) ja vesipistettä reissun päällä? Onneksi olkoon vain sitten.

Vierailija
9/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöten kakassa, eikä laskutilaa ole missään? Pissavaippa on eri asia. Tai jos sulta onnistuu tuo ilman että itse olet kakassa ja ilman että vauvan pää menee kakkaan, niin kerro toki miten sen teet. Mulla on kuitenkin kolme lasta, joten ihan kädetön en ole. Ruokapöydälle ei kehtaa mennä vaippoja vaihtamaan, kun ihmiset on siellä syömässä.

Vierailija
10/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sinä saat vaihdettua niskakakkaisen vauvan vaipan tuosta noin vaan ilman jotain hoitotasoa (tai muuta mihin saa laskettua vauvan) ja vesipistettä reissun päällä? Onneksi olkoon vain sitten.

Ei tuota ongelmaa. Eikös niitä vesipisteitä löydy muualta kuin lastenhoitohuoneesta? :o

Vierailija
11/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverini vaaihtoi iehensä kanssa niskaakkaisin huutavan ja rimpuilevan vauvansa vaipan ja vaatteet ruuhkaisessa pariisin metrossa. olin vieressä mutta eivät tarvinneet apuani.

ja kuka hullu imettää vauvaansa vessassa?

Vierailija
12/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöten kakassa, eikä laskutilaa ole missään? Pissavaippa on eri asia. Tai jos sulta onnistuu tuo ilman että itse olet kakassa ja ilman että vauvan pää menee kakkaan, niin kerro toki miten sen teet. Mulla on kuitenkin kolme lasta, joten ihan kädetön en ole. Ruokapöydälle ei kehtaa mennä vaippoja vaihtamaan, kun ihmiset on siellä syömässä.

Levitän pyyhkeen tms lattialle ja vaihdan vaipan yms siinä. Tahi riisun vauvan sylissäni.

Vierailija
13/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut asialla. Luultavasti herkkä äiti, joka yrittää ottaa muut ihmiset huomioon. Täytyy valita kahdesta pahasta: joko pahastuttaa kanssakahvittelijat ravintolan puolella törkeällä julki-imetyksellään tai sitten varaa sen hoitohuoneen puoleksi tunniksi.

Nyt uusi oppi onneksi: imetä autossa! mutta vain, jos on pimennetyt ikkunatm, ettivät ohikulkijat vahingossa näe ihoasi liikaa.

Vierailija
14/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja invalidinko pitäisi odottaa puoli tuntia päästäkseen vessaan sen takia, että joku mamma imettää siellä? Miksei voisi imettää muualla joku harso suojanaan?

Vierailija
15/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen pysymään kotona! Kaikki on nähnyt tissin ja ketään ei kiinnosta imettävän naisen rinta. Jos meet piiloon lastenhoitohuoneeseen imettämään niin siellä haisee 95% varmuudella paska jo valmiiksi joten mitäpä se lisä haittaa. Imetä hyvä ihminen siellä kahvilan/ravintolan puolella jos et paskan käryssä pysty tai kuten jo kirjoitin ole hyvä ja pysy kotona!

Vierailija
16/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vessanpöntön päälle pyyhe ja vaihda siinä? siellä on yleensä joku vesipistekin?

Vierailija
17/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin suosittelen pysymään kotona! Kaikki on nähnyt tissin ja ketään ei kiinnosta imettävän naisen rinta. Jos meet piiloon lastenhoitohuoneeseen imettämään niin siellä haisee 95% varmuudella paska jo valmiiksi joten mitäpä se lisä haittaa. Imetä hyvä ihminen siellä kahvilan/ravintolan puolella jos et paskan käryssä pysty tai kuten jo kirjoitin ole hyvä ja pysy kotona!

Pistäpä julki-imetystaä puoltava ketju pystyyn tänne, niin huomaat kyllä totuuden.

Vierailija
18/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levitän pyyhkeen tms lattialle ja vaihdan vaipan yms siinä. Tahi riisun vauvan sylissäni.

lattialle tai wc-pöntön päälle, mitään paksua pyyhettä en kanna mukana automatkoilla hoitolaukussa. Aika kova alusta pienelle vauvalle siis. Sylissä olisin mennyt itse kakkaan. Monetko niskakakat olet vaihtanut sylissäsi?

Ja kyseessä oli tosiaan myös inva wc, eli siltäkin kantilta on vähän ikävä varata vessa imetyskäyttöön pitkäksi aikaa.

Vierailija
19/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etpä ole vissiinkään tutustunut näihin av:n julki-imetystä vastustaviin ketjuihin? Siis kun julkisesti imettvävä nainen on täysin itsekeskeinen, paljasteleva, huomionhakuinen, ties vaikka sun mitä, jos näihin av:n julki-imetystä kammoaviin on uskominen...

Vierailija
20/20 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketä mitäkin ajattelee. Kun imetän julkisesti niin ruokin lastani enkä pidä mitään privat showta. Jos jonkun mielestä imettäminen ei ole luonnollista niin sitten on syytä miettiä mikä itsessä on vialla. Sen harson taikka huivin voi laittaa harteille ja täten suojata täysin paljaspinta piiloon. Ei ketään voi olla niin tyhmä että menee piiloon imettämään koska joku voi nähdä vilauksen ja jos on niin aika kasvaa.

Ymmärrän että joku 15-vuotias ei ymmärrä tapahtumaa mutta jokainen terveellä järjellä varustettu aikuinen ihminen sen kyllä ymmärtää :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi