Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rautalangan vääntöä ns 1 illan/yön jutuista??

Vierailija
01.08.2011 |

Siis minähän olen aivan totaalisen tietämätön ja kokematon mitä tulee näihin yhden illan panoihin joten siksi kyselen.

Sanotaan että henkinen puoli ja toisen tunteminen on suuri(n) osa esim orgasmin saamista eli miten se onnistuu tuikituntemattoman kanssa?

Onko muka niin että se tuntematon tyyppi osaa tehdä just oikeat jutut ja temput sulle ja sun vartalolle että käyt ihan kuumana ja lopuksi saavutat orgasmin?

Joo ovat varmaankin tyhmiä kysymyksiä, mutta itse en osaa kuvitella, tai osaan ja se ehkä vaivaakin;), tuntematonta miestä kimpussani hääräämässä niin että vaikertelisin himosta ja siitä että laukean...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jotenkin millään jaksa uskoa, että joku hetken ihastus tai pahjimmillaan vain pano, saa oikeasti aikaan täyden tyydytyksen.

Vierailija
2/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin nykyisen mieheni kanssa ensimmäistä kertaa sängyssä, olin että ei hitto tällästäkö tää nyt sit oli?? Ja enpä ole paljon huonompaa seksiä saanut.. :D (meidän juttu alko sillee et tunnettiin toisemme just ja just ja sit päädyttiin sänkyyn ja tää oli ensimmäinen kerta kun harrastin seksiä kenenkään kanssa ennenkuin seurustelin..)

Nyt ollaan oltu yhdessä 2 ja puol vuotta enkä vois kuvitella saavani parempaa seksiä keltään muulta! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelee; joskus saa ja joskus ei. Mutta kyllä se seksi minusta on ihanaa vaikken aina saisikaan.

Vierailija
4/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on teidän oma vastuu teidän seksistä ja seksuaalisesta nautinnosta? Ettekö te osaa näyttää ja kertoja ja ohjata, mitä haluatte?

Vierailija
5/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin pidin huolta omasta orgasmistani. ELi samalla vaikka kun oltiin yhdynnässä, hieroin itseni huipulle.

Ei siinä parane odotella että josko se toinen osaa jotain, pitää olla itsekkin aktiivinen ja nauttia tilanteesta. Ja olla rohkea, ei siinä ujostelu auta.

Vierailija
6/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on, ilm väärä?, luulo ja oletus kun olen luullut että ne yhden illan panot on jotain mieletöntä hekumaa ja sen huippua ilman mitään "opettamista" tai "ohjaamista" tms.

Toisaalta hyvä jos niin on niin enpähän enää haaveile mistään ilmeisen mahdottomasta..

Olen kai lukenut liikaa Reginan naisen unelmia teininä tai lukenut tämänkin palstan (väritettyjä?) juttuja kyseisistä illoista/öistä..

ap

Vierailija
7/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään sellaista seksiä, jossa ei koskaan olisi mitään hapuilua. Mutta ihan kivaa se silti voi olla.

Vierailija
8/8 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden illan jutuissa on pääjuttu se mieletön himo ja hitonmoinen panetus johon sit saa helpotusta. Orgasmilla ei ole niin väliä, vaikka toki senkin saan helposti, johtuen siitä että olen niin kiihottunut. En mä sitä samaa kiihotusta saa ikinä kotona oman mieheni kanssa, vaikka hänenkin kanssaan seksi on hyvää ja orgasmi taattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä