Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ollaan luottotiedottomia, mies yritti tilata liittymää

Vierailija
01.08.2011 |

ja tuli heti tunnistautumisen jälken viesti, että maksettava 600e jos haluaa liittymän, koitin itse huvikseni myös tilata, eikä minulle tullut tuota ilmoitusta, vaan kiitos tilauksesta. Menikö liittymätilaus nyt sitten läpi?? En oikein jaksa uskoa, että jos on tuollainen luottotietojen tarkistus toiminto jo nettisivuilla, että tarkistaisivat vielä uudelleen käsin ne. MMeillä erona miehen kanssa se, että hänellä ei ole liittymää tuolta, minulla on äitini nimissä, itse olen käyttäjänä ja laskut tulee minulle, jotka on aina (jo 2v) hoidettu ajoissa.

Näkivätköhän, että olen tavallaan jo vanha asiakas ja siksi myönsivät liittymän? Otin puhelimenkin siihen mukaan 17e kk maksulla.

OUTOA minusta, että minä sain mutta mieheni ei saanut tuolta liittymää

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan osaa sanoa mitään

Vierailija
2/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotiedottomia. Miten 2 aikusita voi sössiä asiansa noin. Ja vielä ostellaan kytkykaupalla... NOLOA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotiedottomia. Miten 2 aikusita voi sössiä asiansa noin. Ja vielä ostellaan kytkykaupalla... NOLOA!

Vierailija
4/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottotiedottomana että juurikin noin asiat menee. Jos sinulla on jo joku olemassaoleva sopimus esim puhelin, sähkö, vakuutus tms ja hoidat asiat hyvin, nämä yhtiöt eivät tarkista sinun luottotietojasi jatkossakaan vaan pystyt hyvin avaamaan uusia liittymiä tai muuttamaan vakuutustyyppiäsi tms tms. Mutta uudeksi asiakkaaksi ei noin vain pääse.

Tämän takia sinä sait liittymän mutta miehesi ei.

Vierailija
5/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minä olen vain käyttäjänä tässä liittymässä, en siis omistajana :O

ja muille vastaajille; olen mieluummin luottotiedoton, kuin lukutaidoton ;)

Vierailija
6/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muille vastaajille; olen mieluummin luottotiedoton, kuin lukutaidoton ;)

Vierailija
7/7 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin DNA tarkistaa jokaisen uuden liittymän kohdalla luottotiedot.

luottotiedottomana että juurikin noin asiat menee. Jos sinulla on jo joku olemassaoleva sopimus esim puhelin, sähkö, vakuutus tms ja hoidat asiat hyvin, nämä yhtiöt eivät tarkista sinun luottotietojasi jatkossakaan vaan pystyt hyvin avaamaan uusia liittymiä tai muuttamaan vakuutustyyppiäsi tms tms. Mutta uudeksi asiakkaaksi ei noin vain pääse.

Tämän takia sinä sait liittymän mutta miehesi ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi