Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä kai sentään miehellä pitää olla ajokortti!

Vierailija
01.08.2011 |

Naisella ymmärrän jos sitä ei ole tullut hankittua, mutta että miehellä...kertonee jostain ongelmasta, on joko hyvin köyhästä perheestä tai sit alko-ongelmaa yms. jonka takia kortti lähtenyt. Kuvottavaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole miehelläni kumpaakaan ongelmaa, eikä mitään muutakaan. On elänyt suurimman osan elämästään suuren kaupungin keskustassa tai lähellä sitä ja työpaikka on sijainnut aina kävelymatkan tai nopean bussimatkan varrella. Eipä ole tähän päivään mennessä nähnyt mitään tarvetta ajaa autoa. Enkä ymmärrä miksi pitäisikään.

Vierailija
2/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ihan samaa mieltä. Jos miehellä ei oo ajokorttia, niin silloin mies on niin köyhästä kodista, ettei kannata vaivautua ko. miehen takia.

(Ja olen Stadista eli kyllä täälläkin auto on ihan kiva.)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan on se kortti jäänyt saamatta. Tyhmäthän ne vaan autolla ajaa... heh. Kannattaisko harkita sen jannun vaihtamista oikeaan mieheen. Voisit itsekin nähdä maailman toiselta kantilta, ja nauttia elämästäsi upeana naisena ihan uudella tavalla... *vink*

Vierailija
4/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sossuhan ei sitä maksa kuin maahanmuuttajille. Vai olikohan ap kirjoittajan poikkis just mamu joka ei tiennyt että autossa on moottori eikä sitä riivaa paha henki vaikka se liikkuukin itsekseen ihan omalla voimallaan...

Vierailija
5/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän kuin automaattisesti, toki ajotunnit joutuu maksamaan itse tai siis vanhemmat maksaa. Eikö joku sitä sit kuitenkaan saa? Vai onko tosiaan kärynnyt ratista ja kortti siks lähtenyt tai muuten punssi maistuu niin ettei kannata ajella...

Vierailija
6/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ajokorttijuttu on vähän hassu, eikös se tule jo koulussa/lukiossa nykyään kaikille vähän kuin automaattisesti, toki ajotunnit joutuu maksamaan itse tai siis vanhemmat maksaa. Eikö joku sitä sit kuitenkaan saa? Vai onko tosiaan kärynnyt ratista ja kortti siks lähtenyt tai muuten punssi maistuu niin ettei kannata ajella...

autokoulu kuuluu peruskoulussa tai lukiossa opetussuunnitelmaan. Minkähän takia meikäläisen lasten kouluissa ei.

Vierailija
7/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ajokorttijuttu on vähän hassu, eikös se tule jo koulussa/lukiossa nykyään kaikille

vähän kuin automaattisesti, toki ajotunnit joutuu maksamaan itse tai siis vanhemmat maksaa.

tainnut käydä koulua / lukiota.

Vierailija
8/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimaria, jotka eivät ole kertakaikksen kiinnostuksen puutteen takia hankkineet ajokorttia. Miksi pitäis, kun taksillakin pääsee? näin ovat ajatelleet aina. Vaimoilleen ovat kyllä hankkineet aika komeat kauppakassit. Pidän heitä kyllä ihan tosimiehinä.

Vierailija
9/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Örps, kylläh takshilla pääsee... virma maksaa, öyh..." Voin vain kuvitella kaljamahaiset ukot punaisine naamoineen taksin takapenkillä, yrjöttävää. Kyllä miehestä se veran pitäisi löyty viitseliäisyyttä ja selkärankaa ettei itseään passatuta jollain takseilla vaikka kuinka "virma maksais ja verotuvähennyksiin kuitit menis..." Hhhhrrrr.

Vierailija
10/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule juuri sellaisilla tyypeillä on ajokortit, elleivät ole kuivumassa. Mutta ei välttämättä miehellä, jolla on oma firma, suuret tulot, ja ai niin, harrastuksena maraton. Te ette taida tosirikkaita tuntea...

Vierailija
11/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitkä syyt naisilla sitten on hyväksyttyjä ajokortittomuuteen mitkä miehellä ei ole?

Vierailija
12/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät aja ajokorttia, ja/tai uskalla ajaa autoa.

Ollaan niin miehestä riippuvaisia: pitää aina anella miestä viemään. Kuvottavaa! Ei ne kuule ne miehet ole parempia kuskeja: heillä on vain enemmän kokemusta. Kuinka usein näette pariskuntia yhdessä autossa, ja nainen ajamassa (ja syy ei ole se, että mies ei ole ajokuntoinen

Vierailija
13/13 |
01.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nyt 18vuotias poikani ei halua ajokorttia koska ei halua eettisistä syistä ajaa autolla. Yksityisautoilu on kuule turhaa!

Ja ei olla köyhiä eikä kipeitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä