Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mieheni jäi kiinni pettämisestä... ja elämäni parani!

Vierailija
30.07.2011 |

Meillä oli ollut parisuhteessa pidempään ongelmia, riitelimme, yritin keskustella asioista - yleensä tuloksetta, pohdin eroakin, seksielämää ei juuri ollut (miehen toiveesta) vaikka miten yritin.. Olin aivan puhkipoikkiväsynyt henkisesti koko elämääni, joka tuntui pyörivän huonon suhteen ympärillä.

No, mies jäi kiinni pettämisestä. Meillä 3 pientä lasta, nuorin oli vasta vauva, joten en ihan heti päässyt kimpsujani laittamaan kasaan. Teimme jonkinlaisen miettimistauko-välirauhan ja kuinkas ollakaan. Kun keskityin vain pakollisiin asioihin ja omaan elämääni, elämänlaatuni on parantunut ihan hurjasti. En enää vaivannut päätäni huonolla parisuhteellani ja minulla riittää nyt energiaa kodin ulkopuolisiin harrastuksiinkin.

Miehen panos taloudellisesti on merkittävä, samoin lastenhoidossa ja kotitöissä. Lapsillani on hyvä isä arjessa ja minulla on rutkasti aikaa itselleni. En tiedä haluanko vähään aikaan edes muistaa olevani parisuhteessa tai käsitellä koko asiaa miehen kanssa. minulla ja lapsillani on hyvä näin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos, niin puistatus, miten joku voi...

Vierailija
2/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

emme pane. Aikaisemmin harrastimme seksiä vain minun aloitteestani ja aivan liian harvoin. Nyt en tietenkään ole tehnyt aloitetta eikä huvita ajatellakaan seksiä miehen kanssa.

Läheisyyden puute kalvaa hiukan, mutta imetän ja lapseni ovat vielä niin pieniä (alle kouluikäisiä kaikki), että tuntuu kuitenkin siltä, että joku on "roikkumassa" kiinni koko ajan. Siksi tuntuu ihanalta, kun mies on lasten kanssa vkonloppuisin ja saan mennä itsekseni harrastuksiin ja olla vain yksikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä olisi kannattanut jo aikaisemmin hiukan keskittyä itseensä eikä olla niin riippuvainen miehestä. Tai taidat vieläkin olla, kun et ole lähtenyt.

Vierailija
4/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni mies petti ja hänen elämänänsä todella parani!

Oli lomailemassa muualla kun sai kuulla,jätti miehen ja löysi uuden ulkomailta.Ja on nyt todella onnellinen :)

Vaihtoi samalla maisemia pysyvästi!Joskus jostain niinkin pahasta voi tulla jotain niinkin hyvää...

Vierailija
5/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti kaikki siis varmaan ihan kunnossa, mutta onko teidän perheestänne OIKEASTI onnellinen kukaan tällä hetkellä? Epäilen..

Vierailija
6/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämme kulissiavioliitossa. Enpä ajatellutkaan. Ja en ehkä ole onnellinen, mutta olen tyytyväisempi elämääni. En enää pohdi, että mitä voisi parisuhteellemme tehdä tai miten saisin miehen innostumaan seksistä. Nyt tiedän että asiat ovat pielessä ja syynkin parisuhteen ongelmiin.

Lapsemme vaikuttavat tyytyväisiltä ja onnellisilta. Mietin kyllä että voisivatko he ymmärtää asioiden olevan huonosti. Ei heidän kuuluisi olla aikuisten asioista tietoisia. Olemme miehen kanssa kumppaneita, jotka hoitavat jälkikasvuaan yhdessä. Jos joskus alan kaivata parisuhdetta ja oikeaa kumppania, niin on "helppo" jättää ja lähteä. Nyt tuntuu että ilman miestä elämäni vain hankaloituisi, samoin lasten. Vauvamme on vasta 7kk ja olen äitiyslomalla.

Vierailija
7/8 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 ja 3 olivat siis aloittaja

Vierailija
8/8 |
31.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen panos taloudellisesti on merkittävä, samoin lastenhoidossa ja kotitöissä.

Mutta entäs sitten kun varsinainen (asumis)ero tulee? Miten sitten pärjäät?

T: ihmettelevä