Mitä päälle työhaastatteluun?
Auttakaa tyylitiedotonta! Sosiaalialan paikka, joten ei kai voi ylipukeutua, mutta miten näyttää sopivan asialliselta?
Kommentit (7)
Auttakaa tyylitiedotonta! Sosiaalialan paikka, joten ei kai voi ylipukeutua, mutta miten näyttää sopivan asialliselta?
vois neuvoo mitä laitat päälle.
värikäs pusero ja vaaleat siistit caprit ja paikka tuli kaupan alalta: ).
Aiemminkin olen pukeutunut yhtä rennosti haastatteluihin, sosiaalialan ja on useimmiten tärpännyt.
Ei vaatetus ratkaise vaan ihminen itse ja ajatusmaailma kokemuksien kera. Toki siisti asu ja yleisilme pitää olla samoin perustellut vastaukset haastattelukysymyksiin. Tsemppiä: )!
tottahan tuo toki on, että se ihminen itse ratkaisee haastattelun tuloksen, mutta meille ei kyllä palkattaisi ihmisstä joka tulee haastatteluun "avara kauluksinen" (sic) paita ja caprit päällä - ei kuulosta järin "siistiltä" asulta...
Mutta ehkä sitten noilla aloilla on vähän eri meininki.
ja itse haastattelijakin oli pukeutunut rennosti.
Ja on arvostettu firma ei mikään halpis liike: ). Ps. ei ne suorat housut paikkaa tuo, jos ihminen itse ei herätä mielenkiintoa. Mulla on ollut paljon hyviä työpaikkoja ja koskaan ei ole ollut jakkupuku päällä. En vaan jaksa muutamaa vuotta kauempaa olla samassa työpaikassa, siksi paikat vaihtunut.
T: se avara kauluksinen
Eikös tuossa ylempänä juuri todettu, että se on ihan alasta kiinni? On monia duuneja, jossa ei pukeuduta niihin _avara kauluksisiin_ paitohin edes töissä, saati sitten haastattelussa.
Kauppaan joo varmasti pääsee töihin ilman jakkupukuakin, mutta arvaas mitä? On monia aloja ja paikkoja, joissa vaaditaan siistä pukeutumista myös hellesäillä.
Laita AP mieluummin hieman liian siistit vaatteet kuin että alipukeutuisit - se osoittaa, että olet kiinnostunut työpaikasta ja arvostat kutsua haastatteluun.
siisti paitapusero ja suorat housut ole ihan ok.