Oonko säälittävä?
Exä jätti mut 2 vuotta sitten ilman ennakkovaroitusta tai yrityksiä korjata tilannetta.
Exällä oli heti erosta lähtien toinen nainen kuvioissa. On ollut lastenkin kanssa paljon tekemisissä, käyvät kaikki kaverit ja juhlat läpi yms.
Minulla taas ei ole mitään vakavaa suhdetta. En ole siihen valmis, vaikken exääkään haikaile. Tosin välillä tuntuu, että olen jotenkin omituinen ja surkea, kun en ole uutta miestä ja uusperhettä perustanut. Niin moni kun toimii mua paljon nopeammin.
Kommentit (3)
tapasin hiljattain sukujuhlassa sukulaismiehen, jolla uusi vaimoke kuvioissa. Erosi puoli vuotta sitten ja heti uusi nainen. Ajattelin kyllä että kestääköhän tuollainen liitto kun noin nopeasti piti uusi ottaa...
Päinvastoin. Mä oon eronnu jo 5 vuotta sitten, ja nyt vasta oon löytäny uuden vakavan suhteen. Olen aina ihmetelly niitä, jotka pystyy eron jälkeen hyppäämään seuraavaan suhteeseen pian. Jotenkin tuntuu etteivät he oo voinu olla kovin täysillä mukana edellisessä suhteessa, jos siitä on niin helppo uuteen siirtyä ja parhaassa tapauksessa väsätä lapsi uudellekin miehelle ja taas erota.
Mä koen ainakin että on ollu ihan hyvä kun on saanut rauhassa kelata asiat ja puhdistaa pöydän.
Ja kun erosimme, koin kyllä vahvasti tuottaneeni pettymyksen lapsillekkin. Siksi en ole voinut ajatellakkan tekeväni lisää lapsia, vaikka löytyisi kuinka hyvä mies. Ajattelen että olisi epäreilua kahta ensimmäistä lasta kohtaan jos heidän uusi sisaruksensa saisi elää koko elämänsä onnellisessa ehjässä perheessä, kun he itse ovat nähneet riitoja ja kokeneet vanhempien eron.
päinvastoin on fiksua sulatella eroa eikä hypätä heti uuteen suhteeseen...