Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

luget ja seksi

02.11.2005 |

Huomenta,

voiko lugesteronin käytön aikana (otan siis kapselit alakautta) harrastaa seksiä ihan normaalisti? En tosin tunne oloani kovin " puhtaaksi" noiden lugejen takia eikä siksi seksi ole tosiaankaan koko aikaa mielessä, mutta miestäkin täytyy ajatella ja tuli vaan mieleen että eihän se aiheuta miehelle mitään haittaa jos emättimessä on jotain lugetöhnää.. voisihan sitä tietysti kondomiakin käyttää. Niin siis luget otin käyttöön inssin jälkeen.

Pikkasen hölmö kysymys, mutta olisin vastauksista tosi kiitollinen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei usko et siitä on haittaa, mut mun kohdalla ei tehnyt pätkääkän mieli - oli sen verran " täynnä" paikat sitä tahnaa :) eikä miehelläkään kyllä ollut heti ensimmäisenä mielessä koska julistin mun yökötystä niin kovaan ääneen ..heh!!

Mut jos susta tuntuu et ok niin harrastakaa ihmeessä! Vaikka suihkussa??Vitsi, mulla on kyl mennyt niin halut ja meidän perheessä mä oon ollu se aktiivisempi et nyt en tiedä et häiritseekö mua meidän seksittömyys vai se et miestä ei haittaa et ei oo ollu pitkään aikaan..

Vierailija
2/3 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me ainakin on harrastettu seksiä!ei oo kukaan kieltäny mulla vaan seksin jälkeen jää tosi inhottava olo alapäähän!sellanen kuumottava ja kirvelevä olo en sit tiedä johtuuko noista lugeista!

mulla kans luget inssin jälkeen käytös...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä seksiä sitten uskaltaa ainakin kokeilla! Jos huonolta tuntuu niin eiköhän se mies ilmankin pärjää pari viikkoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi