Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myönnän rehellisesti: lasteni kavereiden vierailut väsyttää ja jännittää.

Vierailija
30.07.2011 |

Mutta pakko ne kai on jaksaa, eihän lapsella ole muuten kavereita. Mutta stressaannun kun kämppään tulee lapsia. Nytkin tuli kaksi lasta. Ei siinä mitään mutta toinen pyytelee juotavaa tms.. Pientä riitaakin jo tuli mitä selvittelin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä siihen tottuu.

Meillä varsinkin näin kesä aikaan ovi käy ku lähimarketissa, enkä aina ihan ole perillä siitä kuinka monta muksua tälläkin hetkellä on. Asumme omakoti/rivitalo alueella ja täällä on todella paljon lapsia.

Ramppaavat edes takaisin milloin kenenkin kotona, joten en ole enää aikoihin siitä stressiä ottanut, kunhan oma lapsi käy sanomassa minne menee.

Helteillä ja muutenkin kesällä olen vienyt vesikannun ja muutaman muovimukin lapsen huoneeseen niin saavat juotavaa ihan itse. Liikkuvat ja touhuavat helteelläkin niin, että pelkään lasten unohtava juoda jos juotavaa ei ole tarjolla.

Nyt vain nautit siitä että lapsellasi on kavereita ja seuraa=)!

Vierailija
2/6 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä jännitän. Ehkä se vaan on sitä ettei voi olla niin vapaasti kun haluaa. Suihkussa käynti, vaatetus, syöminen tms.. Siis jos ottaa jotain ruokaa niin on lapsia kattoos vieres ja sit tuntuu ett tarvii tarjota ynnäö muuta vastaavaa. Vahtiminen myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää jos vieraat lapset viuhtoo ympäri kämppää.komennan lasten huoneeseen tai pihalle herkästi. jotkut lasten kaverit seurustelisivat mun kanssa enemmän kuin lasten, tuntuu ettei vaan aina jaksais, mutta kuuntelen ja koitan olla läsnä jos jollakin asiaa.

Vierailija
4/6 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä siihen tottuu.

Meillä varsinkin näin kesä aikaan ovi käy ku lähimarketissa, enkä aina ihan ole perillä siitä kuinka monta muksua tälläkin hetkellä on. Asumme omakoti/rivitalo alueella ja täällä on todella paljon lapsia.

Ramppaavat edes takaisin milloin kenenkin kotona, joten en ole enää aikoihin siitä stressiä ottanut, kunhan oma lapsi käy sanomassa minne menee.

Helteillä ja muutenkin kesällä olen vienyt vesikannun ja muutaman muovimukin lapsen huoneeseen niin saavat juotavaa ihan itse. Liikkuvat ja touhuavat helteelläkin niin, että pelkään lasten unohtava juoda jos juotavaa ei ole tarjolla.

Nyt vain nautit siitä että lapsellasi on kavereita ja seuraa=)!

Vierailija
5/6 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rintsikat ja pikkuhousut yllä vaikka olisi kuinka kuuma. Aina pitää olla varuillaan että kuka kaveri milloinkin tulee ovesta sisään.

Vierailija
6/6 |
30.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kammottavalta... Onneksi emme asu rivarissa!

Tässä vaan sattuu olemaan omakotitalojen lisäksi myös rivareita.

Ja kuten sanoin, tähän on niin tottunut joten ei ole kammottavaa.

Itse ainakin jatkan ihan normaali juttuja, oli täällä lapsia tai ei.

Semmoinen sääntö kyllä on aina ollut, että meidän lapsi EI syö kenenkään kotona ja ruoka-aikaan kaverit ovat lapsen huoneessa odottamassa.

Muutoin saavat olla melko vapaasti.

Mukavia muksujahan noi pääasiassa ovat. Eipä tarvi juuri vahtia ja komentaa.

Niin ja ikä haarukka näillä on 6-9v. Omani on 7v.