Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita joita e-pillerit laihduttaa?

Vierailija
30.07.2011 |

Aina sanotaan, että pillerit lihottavat, mut minua ne laihduttavat. Olen aloittanut neljä kertaa Diane Novat pitkän tauon jälkeen, ja joka kerta on ekassa kahdessa viikossa hävinnyt pari kiloa ja sen jälkeen paino tippuu hiljakseen vielä muutaman kilon. Vaikken tee mitään muutoksia ruokavalioon. Ihan mielenkiinnosta tätä mietin. :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ihan sama juttu :D pillerit aloitettua ekalla käynnillä paino oli 74 kun yaz pillereitä olin 4 levyä popsinut paino tippui 66 :D ilman minkäänlaista ruokavalion muutosta tai liikunnan lisäämistä :D ihmettelen vaan noita naisia joita pillerit lihottaa, hahhah en kyllä valita tai pillereitä lopeta ;)

Vierailija
2/8 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas pillereiden myötä makeanhimo lisääntyy ja rinnat kasvaa/turpoaa ja on kipeät. Vatsa myös turpoaa helpommin mutta toisaalta kasvojen turvotusta ei tule niin helpolla vaikka söisi suolaistakin ruokaa. Mieliala on myös pillereillä aaltoilevampi ja olen temperamenttisempi. Ärsyttävää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös lähtee paino.. :)  Harmonetteja kun syö niin kasvaa ruokahalu. Normaalisti ei tunnu ruoka maittavan, mutta pillereillä kyllä. En oo viitsinyt nyt syödä pillereitä, kun ne tekee kiukkuisen musta.. 

Vierailija
4/8 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla laihdutti kanssa! Heti kun aloitin niin parissa kuussa oli vahingossa tippunut 5kg ja ympärillä olevat ihmiset rupesivat huomauttamaan positiivisesti, että näytän paljon pienemmältä. Kasvoni kapenivat ja reidet hoikistuivat. En yhtään osannut yhdistää tätä kaikkea pillereihin. Kohta 11kk sitten lopetin pillerit ja vaikka eläntapoihini ei tullut muutosta, söin ja liikuin samaan tahtiin niin painoa alkoi kerääntyä. Nyt 11kk jälkeen painoa on +15kg. Kävin jonin aikaa sitten ehkäisyneuvonnassa toisenlaista ehkäisyä ajatellen ja kerroin sairaanhoitajalle, kuinka e-pillerit olivat laihduttaneet minua, niin hän naurahti ettei se ole mahdollista ja "ehkä, kun hormonia tulee tasaisesti niin ei tule mielialanvaihteluita jolloin tunnesyöminen jää pois"... en ikinä ole ollut tunnesyöjä ja kyllä muuten herkuttelin myös pillereiden aikana.

Näköjään me kuulutaan harvoihin onnekkaisiin joilla tämmöinen kokemus! :D

Vierailija
5/8 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkakin laihduttaa

Vierailija
6/8 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pilleriä käytit?

Vierailija
7/8 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttaa vai elimistö ei kerää enää nesteitä yhtä paljon, kuten kuukaut. aikaan jos on hormonit, eli tasoittaa hormonitoimintaa?

Vierailija
8/8 |
03.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti masennus pillereiden myötä ja sitä myöten tunnesyöminen. Pelkäsin aloittaa pillereitä koska sai kuulla niin paljon negatiivista. Mutta mitään haittaa niistä ei ole tullut, päinvastoin. Ajatella, olisinko kärsinyt masennuksesta ikävuodet 19-30 jos olisin syönyt pillereitä...Olen nyt vuoden ollut kuin uusi ihminen ja ikää 31