Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apuja, Miten näyttää vanhemmalta!?

Vierailija
29.07.2011 |

Luin keskustelun, jossa 23 vuotias oli kokenut loukkaavaksi sen, että hän näyttää 18 - vuotiaalta. Minulla on siis sama tilanne. Olen nyt 24 ja näytän noin 19 vuotiaalta. En mielestäni pukeudu teinivaatteisiin tai käytä mitään teini härpäkkeitä. Olen aina ollut pieni kokoinen, joskin nyt ekan lapsen saatuani kiloja on tullut lisää. Olen siis lyhyt, vähän pullea, lapsenkasvoinen nainen ja kyllästynyt tytöttelyyn. Mitä voin tehdä itselleni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohoh tulipas virheitä kiireessä.. ap

Vierailija
2/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin työpaikassa jossa nuoruus, kokemattomuus ja sen myötä epäuskottavuus ei todellakaan ollut hyvä juttu. Olin 23 ja näytin paljon nuoremmalta, mikä aiheutti ongelmia asiakkaiden kanssa.

Rupesin pukeutumaan ylikonservatiivisesti ja käyttämään silmälaseja aina, vaikken niitä olisi varsinaisesti tarvinnutkaan. En tiedä oliko siitä apua, mutta ainakin jollain lailla pärjäsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En siis ole ainoa jolla on tämänkaltainen ongelma. Silmälasit voisin hankkia, niille alkaa olla tarvettakin. Tykkään vaan niin paljon "rennoista" vaatteista että tuntuisi hölmöltä siirtyä täti-lookkiin mutta pakko kai sitä on alkaa toteuttaa..

Vierailija
4/4 |
29.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos ei oikein asiakkaat usko 23v asiantuntijaa eivätköhän he ole oikessa jos et ole hampurilaisravintolan kassa, muualla tuon ikäisellä tuskin on vuosien kokemusta.

Toki itsekin muistan kuinka vasta valmistuneena osasin ja tiesin kaiken, kummasti sitä kokemuksen myötä huomaa ettei kaikkea osaakaan, vaikka varmasti tietää ja osaa paljon enemmän kuin vastavalmistuneena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme