monta olutta tms uskallat juoda jos olet yksin lasten kanssa kotona yön
ajattelin hakea muutaman siiderin...päivällä meni kaks ruoan kanssa
Kommentit (23)
Meillä ei ole autoa, eikä mulla edes ajokorttia, joten taksiin turvaudutaan joka tapauksessa jos johonkin on päästävä.
sä pääsit viinan makuun ja nyt haluut dokata.
Katotaan kumpi on sulle tärkeämpi: olla selvipäin ja humalssa lastesi kanssa?
Vaikea arvata!
Ei tulisi mieleenkään ottaa yhtäkään jos olen lapsen kanssa kotona.
Yksin tissuttelu on aika huolestuttavaa.
kunnon känniin en uskaltaisi juoda jos olen yksin kotona lasten kanssa.
sä pääsit viinan makuun ja nyt haluut dokata. Katotaan kumpi on sulle tärkeämpi: olla selvipäin ja humalssa lastesi kanssa? Vaikea arvata!
En juo lasten hereillä ollessa.
Yhden elokuvan aikana menee kaksi tai kolme ja neljä desiä sipsejä.
Autoa ei ole joten osaan soittaa taksin ja ambulanssin, jos tulee hätä. Olen köyhistä oloista ja lapseni myös, hän on tottunut näkemään päivittäin humalaisia ihmisiä pihassamme. Joskus myös imppaajia. Monet näistä veikoista on melko leppoisia eikä heistä ole haittaa. Iltaisin toki joku joskus suuttuu pahasti ja lyö pullolla toista päähän, mutta onneksi lapsi nukkuu eikä kuule ääniä pihalta.
Ei tulisi mieleenkään ottaa yhtäkään jos olen lapsen kanssa kotona.
Yksin tissuttelu on aika huolestuttavaa.
Yksin, etenkin hyvän kirjan äärellä on mitä mainiointa ottaa muutama lämmike, niin kirja avautuu paremmin. Keskittymiskykykin on ns. ovea nojaava.
Eli ei tarvitse pinnistää kakalla vaan pökäle ikäänkuin laskee taikaköyden vedenpinnan rajan alapuolelle.
Teille kaikille joille Herramme Jesus Kristus ei ole ykkönen.
miten te juopot oikein uskallatte juoda noin paljon?
Miten taksikuski saa selvää puheestanne, kun tilaatte taksia ja lapsenne huutaa silmät vetisenä vatsakipua, joka luonnollisesti johtuu umpisuolentulehduksesta.
mutta ei viina on sinulle ykkönen.
Miten joku voikin olla noin itsekäs lunttu½!
Kyllä mä se 2-3 pientä voin ottaa kun lapset nukkuu. Ei toki mitään kännejä koskaan.
rentouttaa. Humalaan en juo itseäni koskaan, oli lapsia kotona tai ei. Sen verran pahat kankkuset tuli koettua hamassa nuoruudessa.
Taksit kulkee jos joku hätä tulee. Ja järki muutenkin pysyy päässä, joten kotonakin osaan kyllä toimia vaikka pikkasen olisin ottanutkin.
Pari kertaa elämässä ollut sellainen tilanne, että tarvittu toimia ripeästi syvästä humalatilasta huolimatta. Ei todellakaan lasten kanssa vaan silloisen väkivaltaisen miehen kanssa. Siitä opin että kun aivojen on pakko keskittyä, humalasta selviää kuin itsekseen.
Vähän voi himmailla toki. Aamu on kivempi niin. Taksilla menisin joka tapauksessa, jos joku outo viirus iskisi vai mitä sille nukkuvalle lapselle yleensä käy?
moni ottavan. Itse saatan 0,5 juoda ehkä puolikkaan, jos sitäkään. Viiniä ehkä lasillisen. Eipä yleensä tee mieli yksinäni edes ottaa. Haluan olla ajokuntoinen, jos tarvii esim. lääkäriin lähteä yöllä.
miten Suomessa on juoppoja 550 000.
Onko aikuisten oikeesti totta, etää osa teistä ei edes osaa lukea kirjaa ilman, että juo viinaa?? Uskomatonta. Ja sipsejäkin mässätään kaksin käsin ja huuhdellaa alas sidukalla. Mistä näitä dokuja oikein tulee....
Haluan olla ajokunnossa ja skarppi muutenkin.
haluan olla ajokunnossa ja päästellä ilmakehään pakokaasuja.
haluan ajaa autollani niin paljon että se häiritsee alkoholinkulutustani.
Tosin en mäkään yksikseni tuota neljää viittis. Kaks voi mennä suolakeksien, suklaan ja hyvän leffan kyytipoikana.